środa, 30 września 2009

Jesienny schowek

Owieczka Piekielna miała urodziny :*.Ponieważ jest już poważną Owcą z przychówkiem :P powstał prezent niejako dla dwojga -czyli ocieplany worek-torba na przysmaki. Bo jak tak boroczki będą spacerować to im przynajmniej kanapki nie zmarzną :P

Owieczka z Maleństwem :P -narysowałam mazakami do tkanin-chyba się nie spierze :P
listki z filcu

ekhem....pierwszy to mój taki wytwór..troszkę taki kaprawy :P
(frotte,ocieplina-przepikowane, w środku obrus po babci :P, listki filcowane igłami, krzywulcowe szycie i rysunek by mła na płócienku, zapinane na rzep)


Zamiast kartki zrobiłam tag z bukietem, jesiennym :)
i życzenia z tyłu :)
bo ja kiepsko kartkująca jestem .

Owieczko wybacz pośłizg czasowy, jeszcze raz sto lat! i miłych spacerków z Owieczkiem :*

12 komentarzy:

  1. mmm... a takie niezmarznięte kanapki z pokrowca z Owieczkiem muszą być pyyyszne!! Cudny woreczek.. świetny pomysł na jesienne zimno...

    OdpowiedzUsuń
  2. na miejscu dużego-Owca-pana-domu czułabym się zazdrosna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anita cudne wsio :*** i az mi zal, ze to nie ja mialam urodziny i taki prezent buuu :(

    buziole :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Muma każdy ma kiedyś urodziny ;P
    Drysz z doświadczenia wiem,że panowie Owcy zwykle pracują kiedy Owce z młodymi na spacerze :P

    Anmiodzik dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ocieplaczek...i bardzo praktyczny, a rysunek Owieczekowy- super.

    OdpowiedzUsuń
  6. no no, ależ cuda, a ten tag wymiata jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ciepluchno i na serduchu !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. pijeeekny tag na konewce!
    swietnie wyszly Ci te listki z materialu!
    ide jeszcze raz zobaczyc :)
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Fajny woreczek, a owieczkowy rysunek pięknie Ci wyszedł! Kwiatek z taga zresztą też :). Pracowita zdolniacha z Ciebie :)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyny miód na moje serce :P utwierdzacie mnie w przekonaniu ,że z igłą mi bardziej po drodze ;P

    Agatko do Ciebie pochwała jest podwójnie cenna-w końcu z szyciem jesteś za pan brat

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ Ty pomysłowa! ahahaha

    boski schowek :D

    Na kasztany i orzechy też by się nadał :P

    Suuuper :*:*:*

    (dobrze było Cię zobaczyć :* )

    OdpowiedzUsuń