środa, 9 września 2009

Kilka srok za ogon...

Po pierwsze na "Art-piaskownicy " odbyło się mordercze wyzwanie kolorystyczne zgotowane nam prze Ki :) ----> No nie moja bajka te kolory,ale ponieważ w kolejce czekają zdjęcia z dinoparku do scrapnięcia to powstała okładka do niego. Taki śmietniczek trochę :P
Po drugie :P .Zakończyła się wymiana folderów na cd również na "Art-piaskownicy". Ja wylosowana zostałam przez Anię z Zielonego Wzgórza . Oprócz folderu dostałam pasująca do niego Matriochę !!!!!!!!!!!!śliniłam się do niej u Ani na blogu i ta kochana babeczka mi ja do koperty wcisnęła- tak po prostu :P Aniu -bardzo dziękuję :*
Po trzecie jakby tego było mało kolejna fantastyczna kobieta zrobiła mi zaskoczka :) Ki znana jako Kigabet. Jeśli ktoś nie zna jej bloga polecam.Ja śliniłam się do kwiatów i dostałam przepiękną broszkę z cudnym piórkiem w turkusowe kropy. No szał w trampach!!! Jakby tego było mało karteczka z przemiłymi zyczeniami od Ki. Musicie zobaczyć jakie kartki robi tak kobieta! magiczne ! :) Ki sprawiłaś mi wielką radość-dziękuję :*
I po czwarte-ostatnie :P w ostatnim czasie uparłam się na szydełko. Dostałam od Mamuty "przepis" na szydełkowe kwiaty i trenuję :P wychodzą masakryczne krzywe ,ale nie poddam się :P. W ramach treningu zrobiłam sobie "przyciski do papieru " - z kamyków przywiezionych z wakacji nad morzem. Ubrałam je w szydełkowane koszulki- uprzedzam znawczynie tego "fachu"- krzywulcowaść zamierzona :P ( miała być inspiracja pajęczyną , a wyszło...hmmm) .Podobają mi się tak czy siak haha . ( na szczęście dzięki uprzejmości kilku fajnych szydełkujących mam spory zapas kwiatków prostych :P )
pozdrawiam An

10 komentarzy:

  1. fajowo być tak rozpieszczanym - nie?!!! :D

    świetny pomysł na te kamienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kamienne przyciski do papieru są świetne! Ja się tam nie znam za specjalnie, ale moim zdaniem bardzo pajęczo wyszły i krzywość wszelka tylko im uroku dodaje. A prezenty...no wiadomo, zazdrość dusi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oojjj...musiałaś być bardzo, bardzo grzeczna, i nie dziwię się, że do tych kwiatków wzdychałaś - piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ubrane kamienie czadowe !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka z dinozaurem extra!!!No i tyle szczególików :))
    Kamienie przyciskacze świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam bardzo bardzo grzeczna :)

    dziękuję dziewczyny za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kamyczkowe przyciski do papieru!! :). No i w ogóle tyle znowu pięknych rzeczy i prezencików, że tylko pozazdrościć :).
    Coraz częściej mam wrażenie, że ta Matka Polka to wcale a wcale się nie nudzi i powinna się stać najwszechstronniej kraftującą Matką ;)).
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ten Twój śmietniczek. Kamyczki boskie! I zazdroszczę matryjoszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no fakt nie pamiętam kiedy się nudziłam ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
  10. sprawienie ci przyjemności było zaszczytem dla mnie :)))

    OdpowiedzUsuń