czwartek, 17 września 2009

Lift Karoli




Scraplift z edycji piaskownicowej...poszłam w zimę

Materiały:
Homo scrapiens, lidlowe śnieżynki z brokatem, biała plakatówka,filcowe górki i chmurki, materiałowe drzewka, szycie, embosowane śnieżynki- holograficzny puder (wyszedł okropnie) , skrawki papieru z bałwankami, tekturowy element z dzieciakami na sankach (dostałam kiedyś w pudełku po zapałkach od Arine :*)


ogólnie dopadły mnie jesienne smuteczki, cholera zawsze tak mam- i choć za oknem słonecznie i moje ulubione kolory wokoło, i choć zapewniałam Tim o grupie wsparcia jesiennej..sorry - ja wysiadam :/

narka...jakby nieAn

6 komentarzy:

  1. Mmm, niby zimowy, a jakie fajne kolorki :) Świetny lifcik :)
    3maj sie Laska :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny! A jakie kolorki. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! :)A smutki... przeganiaj, przeganiaj...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze podobało mi się połączenie fioletu z pomarańczem... ale sama się boję :P

    Fajowy scrap letnio zimowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie "załatwiłaś"tę mapkę!!!!
    cieplutki, zimowy scrap...przez ten filc pewnie ;D

    OdpowiedzUsuń