czwartek, 3 września 2009

Pomarańczowy i prezenty!

Nowa zabawa na "Art-piaskownicy" .Scrapowanie, craftowanie w jednym kolorze. Wrzesień zaczęłyśmy od pomarańczu. Lubię, bo kojarzy mi się z polską złotą jesienią- a tą uwielbiam! Z braku koncepcji scrapowej wydłubałam broszkę.Okazja jak ta lala, bo stare torbiszcze z rudego sztruksu jakies smutne było. No to dostało brochę :P

filc,wstążka,cekiny, szklany kamyk (? ), drewniane koraliki, przeszycia, agrafka

Oprócz tego nie mogłabym ominąć ważnego wydarzenia jakim było spotkanie jastrzębskich Scrapownic. Baardzo zaległe spotkanie w celu uczczenia mojego słusznego wieku khhemmm :P
Dostało mi się ! prezentami of korrs :P

od Nowalinki :*
scrap z moim synkiem
słodycze na osłodę ( ale w jakiej formie podane!!) i brelok z matriochą!!!!!!!!!!

od Margaretki :*
notes na moje rozmówki matki z córką :P , kartka ( i przydasie :P)

od Arine :*
lawendowa wróżka :P piękna! obawiam się,że obrazek świsnęła mi córka :P

Niespodziewanie w skrzynce na listy znalazłam to!!!!!

od Rosalii
romantyczny zestaw,ahhhhhh-uwielbiam ! tu z moim ulubionym zdjęciem
ta kartka...jak wspomnienia z sielskiego dzieciństwa-boska

od Timboctou
kartka jest piękna, te kwiaty z orgazny sa cudne, misternie zawijane ...i ten śliwkowy fiolet mniemmmmm
aniołek dla mojej mamy- dzisiaj ja go będę ściskać zamiast niej,bo niestety już wyjechała wczoraj do szpitala 500 km stąd...


DZIEWCZYNY DZIĘKUJĘ TO ZA MAŁO- JESTEŚCIE BOSKIE. mam nadzieję,że i ja będę mogła Wam kiedyś sprawić choc połowę tej radości,którą ja czuję :*

4 komentarze:

  1. Piękne prezenty, aż się wzruszyłam. Fajnie tak. Miło mieć wokół siebie takich ludzi. Szczególnie jak życie nas kopie :)
    Broszka cudna - jak zwykle :) Jedną mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie dzisiaj u Ciebie...i cieplutko...może to ten pomarańcz...może to te prezenciory...może... :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta broszka jak jakieś słoneczko przenośne wygląda:) Piękne, ciepłe prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  4. :) może kiełkuje nadzieja,że będzie lepiej,może człowiek dokopuje się do nieznanych mu pokładów optymizmu :P

    ja tez się wzruszyłam,tak krótko znam te wszystkie przemiłe osoby :*

    OdpowiedzUsuń