sobota, 5 września 2009

Romantycznie

Według mapki z "Art-piaskownicy"
zawieszka inspirowana pracami Rosalii, oraz Wendeli. Nie mogłam się oprzeć i postanowiłam spróbować zrobić coś w tym stylu.
suszony jakiś dziki kwiat- kto wie jak się nazywa? wygląda jak koper

wykorzystałam : tekturę, kolorowa bibułkę z prezentu od Arine :), papier z serii papermania Regency, kwiat szydełkowy od Mamutki :*, klamerka od paska,koronka ecru, różowa rafia (?), bąbelki, gaza, ćwiek perła,kwiat papierowy,suszony listek i "koper", kropki akrylowe, motylek plastikowy, ćwiek ważka, guzik perłowy,perły z bukietu weselnego, dzwoneczek, sznurek i sznurówki :Pmaleńki dzwoneczek pobrzękuje jak wieje wiatr
przyznam się szczerze,że cholernie jestem z niej zadowolona.Pokochałam taki sielsko/romantyczny styl.Szkoda tylko,że jestem taka niesystematyczna...każda rzecz jest z innej bajki.Nic mnie nie wciąga na dłużej. A tak bym chciała kilka takich sielskich...marzycielskich :) ale się rozmarzyłam :)

3 komentarze:

  1. świetnie zinterpretowałaś tę mapkę podoba mi się szczególnie wykorzystanie naturalnych materiałów ...

    OdpowiedzUsuń