piątek, 23 października 2009

Monochromatycznie-biały

Moja praca to scraplift fantastycznej moim zdaniem pracy Wendeli, o tej TU z różowymi maziajami

na zdjęciu są moja babcia,dziadek i moja mama :)

tu zdjęcie raczej nie doświetlone..ale jaki klimacik :P
tu juz jako biała wersja
serduszka z drutu
malowanie i szycie
strasznie mi się ten lift fajnie robiło, to zdjęcie uwielbiam.
Pokochałam Wendelę mocno i jej styl, a wszystko dzięki Rosalii :*


Wybaczcie,że milczę raczej,ale kiepsko się czuję. Wirus jakiś okropny mi siedzi na żołądku. Mam przymusową kurację odchudzającą jesienią. Czemu nie- ważne,że efekt jakiś pozytywny będzie.

Dziękuję Wam za cudne komentarze i tyyyle odwiedzin:P . Chyba przerzucę się na hurt skarpet i matrioszek żebyście mi tutaj te słowne natychacze zostawiały :)

pozdrawiam An

7 komentarzy:

  1. no nie da się ukryć, że piękny jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak taka stara haftowana podusia - cudnie :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. :) ohhh dziękuję wam bardzo :*

    Wendela :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny klimacik (szczególnie na tym górnym przyżółconym nieco zdjęciu. Czyżbyś wkraczała w starociowe klimaty? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubie ogladac stare zdjecia ,maja cos w sobie :)

    OdpowiedzUsuń