piątek, 9 października 2009

Przekrojowo

Utopiona jestem w malowaniu, tapetowaniu i sprzątaniu. Szczęśliwie remont dobiega końca!Moja kuchnia po 7 latach będzie przypominać coś bardziej w moim -obecnym- guście.
łapiąc drobne chwile na przyjemności udało mi się mój obrazek w końcu ubrać w odpowiednią ramkę...


....zrobiłam kilka bilecików-karteczek próbując wczuć się w klimat świąt..efekt jaki jest każdy widzi...w każdym razie pokochałam Chocomint :)....

....zmieniłam swój banerek :) sama zrobiłam :P pomogła mi Muma za co mam nadzieję się odwdzięczyłam ;P. Wiem,że cud fotoszopowy to nie jest-ale taki w moim guście haha.Kiedyś się poprawi ;P


Zakochałam się bez pamięci w robótkach na drutach , więc gdybyście natrafiły w necie na tutki robótek na druty proszę o cynk.Najlepiej po polsku :P. Na razie na koncie mam 2 czapki,szalik, opaskę i teraz bez pamięci zakochałam się w rękawiczkach które zrobiła Ania. Nawet tutka podała,ale ja ni w cholerę nic nie kumam. Mama ochoczo od kilku dni wykłada mi technikę warkocza,ale kiepsko to widzę ;P. ja tylko umiem prawe i lewe oczka -a z tego ryż ewentualnie haha.


To się rozpisałam :P

aaaaaaaaa i candy u Owieczki Piekielnej wygrałam! Matko jak ja się ucieszyłam hahah!

An

15 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam Ciasteczko to tylko jedno przyszło mi do głowy TYLKO NIE MOJE LUKROWANE GUZICZKI :)

    Oj zaszalałaś !!

    OdpowiedzUsuń
  2. a dziś właśnie shrek leci ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham ten obrazek, jest przepiękny i chętnie bym taki powiesiła u Jaśka w pokoju :) a banerek mnie powalił, boski i faktycznie Twój (chociaż rękę Mumki też widać).

    OdpowiedzUsuń
  4. baner świetny, obrazek piękny a kartki... boskie :D bardzo pozytywne wibracje u Ciebie, wychodzę uśmiechnięta po pas :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czadowy obrazek, ale te karteczki z ludkami do schrupania to już w ogóle wymiatają :))

    A, no i widzisz, szczęście zaczęło się w końcu do Ciebie szczerzyc, gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ha ha się uśmiałam również uzewnętrzniniem robótkowym ja robię kilka lat i nic poza lewym prawym nie umiem i dziergam żwawo czapeczki dziewczynkom hi

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooo, ale u Ciebie różności dziś! Banerek super!! Widać w nim ręce obu :))). Obrazek bomba i pierwsza klasa w jednym!!!!
    Kartki bardzo pomysłowe, a ciasteczka jak żywe, wprost do schrupania. Mniammm.
    Widze, ze ani remont ani choroba nie zaburzają Twojej kreatywności!
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace!
    Obrazek rewelacyjny, ale przy kartkach z ciastkiem gęba mi się roześmiała!
    Super!! Super super!

    OdpowiedzUsuń
  9. anita, po pierwsze nowy disajn bloga jest rewelacyjny! po drugie uwielbiam twoje obrazki ze skrawków materiałów, są niepowtarzalne. a po trzecie jak uszyłaś już beret to na pewno mam już wyższy stopień wtajemniczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam, tylko masz :D bo beret to już nie jest taki prosty jak np. szalik :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny obrazek, a karteczki z Ciastkiem rządzą!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. hahah dzięki dziewczyny ;) potraficie dodać człowiekowi skrzydeł

    OdpowiedzUsuń