sobota, 17 października 2009

Tylko u ciebie jest mi jak w niebie

Scrap na miesięczne wyzwanie "Art-piaskownicy".Temat był taki: 7 niebo. Ugryźć to nie było mi łatwo...,użyłam więc zdjęcia mojego błękitnookiego mężczyzny, który podczas swoich 1 urodzin chował się pod moją niebieską spódnicę ;)

Poza tym mało mnie teraz tu, bo :
-walczę z czapką na drutach dla siebie
- marzę o zaczęciu mitenek ;P według kursu Marysi haha-ale uparłam się,że dopóki nie skończę czapki mitenek nie będzie :P
- na tapecie również czapka dla synka i szaliczek hyhy

ściskam was ciepło - u mnie zima, plucha i wszystko na raz

4 komentarze:

  1. Świetny scrap :)
    Masz u mnie wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjątko w fajnej oprawie:) Twoje poprzednie prace też godne pozazdroszczenia- ful wypas album wakacyjny i ta broszka... Anitko, podziwiać i tylko podziwiać Twój szeroki wachlarz umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie się niebieści :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, Dzięki kochana!!!!! Ale Piękna ta babeczka!!!! A te skarpety! Musiałabyś widzieć co się u mnie w domu działo! Dzieci oszalały z matką na czele :)

    OdpowiedzUsuń