środa, 11 listopada 2009

Broszki

Coś w modnych kolorach na jesień :)
filcowe, z perłowym guziczkiem to moja ulubiona

i wyszydełkowane :) w typowo jesiennym ubarwieniu. Kooocham te kolory jesieni :P
W środkach wszyłam guzik drewniany, koraliki drewniane w kolorach brąz i pomarańcz..

i sobie przypnę do kurtki mojej brązowej. I może poczuję się wyjątkowo interesująca i wystarczająco kolorowa jak na crafterke przystało? A może po prostu poprawię sobie humor w te deszczowe dni. Bo u mnie leje już 3 dobę :/

pozdrawiam Babeczki
nie dajcie się zwariować :P
An

14 komentarzy:

  1. Oh cudne sa! I te filcowe i te szydelkowe, po prostu swietne!
    Anita, u mnie leje forever!!! Albo szaro i buro, albo deszcz i slonce swieci:) w Polsce to chociaz latem tylek mozna sobie przypalic, a tu nic:) Zajrzyj do mnie, zmajstrowalam memo boarda:) http://moninchenr.blogspot.com/
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne brochy :)

    A ja tylko czekam kiedy znowu okna zaczną mi przeciekać po tych deszczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. próbuję się nie dać, ale ciężko; Tobie z takimi brochami pewnie łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne! Bardzo mi się ta szydełkowa podoba :-). Ja też w taką pogodę robie sobie broszki, albo zawieszki, które przypnę do torebki albo plecaka i od razu przynajmniej odrobinkę lepiej człowiekowi i radośniej. Bo za oknem u mnie tak samo - 3 dzień deszcz :-(...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne,a ta turkusowa jest w sam raz na szare dni jesienne bo bije od niej takim optymizmem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie wersje super! Ja-lubiąca intensywne kolory stałam się fanką tych filcowych :)) Z kolei szydełkowe to trochę dla mnie czarna magia, więc chylę czoła. Kolorki też fajne, takie bardziej jesienne :). Szkoda, że tak smutno macie za oknami :( Do tego jeszcze w długi weekend... Wysyłam ciepełko, a broszkę koniecznie przypnij! Na pewno doda parę stopni w najbliższym otoczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudne broszeczki!!!

    i słonka duuuużo życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję dziewczyny :* u mnie niestety nadal pada :/

    OdpowiedzUsuń
  9. slicznie niesamowite..a te szydelkowe ech....
    migdalowomi@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne!
    W takich mocnych i żywych kolorach, aż kipią od nich! Są idealne na tą szarość za oknami!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne...i jedne i drugie. kwiaty...taki mój ulubiony motyw..szczególnie teraz jesienią (deszczową wrrr) . Śliczności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne brochy, a ta szydełkowa zauroczyła mnie, słodziutka!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. dziewczyny jakże się ciesze z każdego waszego słowa :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń