niedziela, 8 listopada 2009

Girlanda


Jak widać na powyższym powodem mojego niebytu oprócz różnych zajęć były urodzinki małej Mi. 5 lat minęło jak z bicza strzelił. Z tej okazji powstała girlanda sercowa dla solenizantki z jej imieniem. Wisi nad jej głową przywiązana do łózka- do jej części tego łóżka- bo łóżko jest piętrowe i niedługo dolną część przejmie młody lokator. Swoją droga kombinuję jak jemu "zaznaczyć terytorium " :P

Dostałam wyróżnienie!!
Od przemiłej Agaty z Cub@_libre. Jest mi podwójnie miło ,bo wyczyny Agaty z maszyną podziwiam od dawna. Podobno -Agata wybadała,że znaczek ten oznacza::tego bloga warto mieć na oku".

Zasady wyróżnienia:
1. opublikuj znaczek na swoim blogu z komentarzem zachęcającym i linkiem do osoby od której go otrzymałaś
2. przekaż go do 10 osób z prośba o opublikowaniu zasad.
3. osoby, które odbiorą znaczek proszone są o zostawienie komentarza.


Ja nie podam 10 osób. Odeślę Was do bloga Sztuka oswojona. Odkryłam go niedawno, przeczytałam od deski do deski i oprócz szycia od podstaw znalazłam dział z kosmetykami naturalnymi. Jako alergik z równie alergicznym przychówkiem zainteresowałam się ...ale poczytajcie sobie :)

To tyle..ale spoko loko czoko..nie ,że nic nie robię..nieeeeeeeee- niedługo się pochwalę. A innymi większymi rzeczami to się pochwalę "jak napadnę na miasto" :P . Z pozdrowieniami dla Agaty :*
An

6 komentarzy:

  1. Anito, dziękuję za wyróżnienie, to dla mnie wielki zaszczyt:) Twój blog też jest rewelacyjny, pięknie szyjesz, będę tu zaglądała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, szybko śmignęło, dzieci nam się starzeją ;)
    Wszystkiego naj dla solenizantki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat dla Pannicy! Dziękuję za miłe słowa, też pozdrawiam i czekam na Ciebie po napadzie na miasto ;). I nie tylko!! :)
    Z tą girlandą to fajny pomysł i fajne kolory dobrałaś. Nie wiem jak wygląda takie łóżko, ale dla nowego lokatora, to może coś pod materacem, na tej dolnej listwie?? Może literki jako pociąg?? Na pewno coś wymyślisz kreatywna Matko :))).
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. pociąg! oooooo to jest to :) albo stateczki...hm zmierzam ku marynistycznemu lekko wystrojowi :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne:)
    Dla młodego - chorągiewki trójkątne, jak na statku:)

    OdpowiedzUsuń