poniedziałek, 9 listopada 2009

Janioły

Mam mnóstwo innej roboty, m.in. robię jednocześnie czapkę dla Szwagierki i ...coś co jest tajemnicą ..więc lepiej nawet nie pisać. Ale tak mnie korciło,tak mnie kusiło, tak mi coś do ucha szeptało .. :P .Znalazłam wykrój na te aniołki w super książce "Szycie z gałganków" (nie zapisałam autora :/). No i musiałam,no po prostu musiałam,bo bym pękła :)

i tak:
- to nie są oskubane kurczaki :p - gdyby się komuś nasunęło jak mojemu Małżonkowi :P
- i nie, to nie są dwa cycuszki u Małego aniołka-to guziki podtrzymujące szeleczki fartuszka :P
Aniołki wypełniłam watą i ryżem-żeby mogły siedzieć nie opierając się. Ciałka mają z lnu, reszta to skrawki materiału,koronki,trochę wyszycia i obszycia kordonkiem i włalllllllla :)


Na koniec sobie pomarudzę...mój aparat to zwykła cyfrówka Kodaka..zaczyna chyba umierać,bo nawet ostrości nie umiem złapać chociaż nawet nie oddycham podczas robienia zdjęć...Poza tym jest ciemno,pada i buro jakoś na tych zdjęciach . Nawet ratowanie się programami do "podrasowania" niewiele pomaga. A na koniec do dupy ze mnie aranżer zdjęć! Patrzę i na moich zdjęciach przedmioty ,które pokazuję wiele tracą na urodzie buuuuuu. To se pomarudziłam! o!


howk!
An

chlip...

10 komentarzy:

  1. powiem Ci Anita, że ja nie nadążam za Tobą
    co włączę kompa to coś nowego
    ehhh
    miodzio

    OdpowiedzUsuń
  2. Mama Janiołowa jak dla mnie przebombowa !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. takich aniołów nie widziałam - !!!
    superaśne :)))!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana JANIOŁY przecudnej urody!!! A interpretacja zdjęć, normalnie brzuch mnie boli od śmiechu- "to nie są oskubane kurczaki" :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śmieszne...no ale tak pozytywnie...fajne są...takie swojskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne Janioły!! Pomysłowe! Nie wiem już czy Janiołek czy Janiołowa jest moim faworytem. Chyba obie ;). Guziczki/szeleczki/cycuszki niewątpliwie dodają Janiołkowi uroku :)). Inspirująca jest dla mnie również zawartość ich wnętrza ;). Nigdy nie myślałam o dodaniu ryżu. o.O Dobry pomysł!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. :) dziewczyny dziękuję Wam :* jesteście moim jedynym oparciem :P mój Maz jako naczelny krytyk RP stwierdził dzisiaj,że są cytuję:"hehe"

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne maleństwa , takie janiołkowe.

    OdpowiedzUsuń