środa, 18 listopada 2009

Kolory jesieni



Kolorystyczne wariacja podyktowana nam przez Pati na "Art-piaskownicy". Dla mnie bomba. Postanowiłam spróbować z szydełkiem i ...wyszło szydło z worka :/. Krzywus mi wyszedł,ale co tam-zawsze do kieszeni można jakieś drobiazgi wrzucić i nie trzeba tachać portfela,który zwykle jest pusty i zwykle nie mieści się do standardowych kieszeni :P


Poza tym mam pytanko, czy ktoś z zaglądających cierpi być może na migreny? Czym się leczycie? Ja leczę się kilka lat, biorę propranolol i szczerze mówić ostatni atak dwudniowego bólu połączonego z obejmowaniem muszli rzucił mną kompletnie o podłoże. Jeśli macie jakiś sprawdzony lek to może podsuńcie coś zanim amputuję sobie głowę :/


Pomimo to pozdrawiam słonecznie i ciepło
nawet jeśli poczta polska mnie nienawidzi haha -z pozdrowieniami dla Ani :*

10 komentarzy:

  1. Ja dopiero zaczelam brac leki przeciwmigrenowe, ale szczerze mowiac to mi nic a nic nie pomogly. Lek holenderski, wiec pewnie jego nazwa nic Ci nie da. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. hihihi...dzięki za pozdrowienia!
    mam nadzieję, że już dojdzie tym razem i cukierasy osłodzą tobie czas wyczekiwania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny portfelik :). Czarną magią dla mnie jest zrobienie takich paseczków i wplecenie ich w czarną lamówkę :). Też czasami mam ochotę złapać tylko kilka drobiazgów z dużego i nie tachać na zakupy całości.
    A na migreny też cierpię, ale poza jakimiś zwykłymi przeciwbólowymi nie brałam nigdy nic konkretnego, staram się bezlekowo, ale ból czasami taki, że ledwo żyję, ale nigdy nie miałam aż tak jak Ty. Ciekawa też jestem czy ktoś coś na to ma. A Tobie życzę szybkiej ucieczki bólu!!!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. A probowalas akupresure stosowac? Razem ze srodkiem przeciwbolowym i chlodnym kompresem na glowe stosuje umiarkowany ucisk jednej dloni przy pomocy palca wskazujacego i kciuka drugiej. Miejsce uciskane to miekka przestrzen na dloni pomiedzy kciukiem a palcem wskazujacym. Przebiega tam nerw, ktorego blokada pomaga zwalczyc bol glowy. Czasami po 15 minutach samego usisku przechodzi i bez srodka przeciwbolowego, a czasami nawet ze srodkiem tylko wtedy bol nalzy jak jest ucisk - zwolnie ucisk i bol powraca. Nie ma reguly, ale sprobowac warto!

    A teraz pozwole sobie napisac, ze portfelik jest swietny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bólu strasznie współczuję, doświadczyłam tego raz - przez kilka dni byłam wyłączona z użytkowania jakiegokolwiek i zdałam sobie sprawę, że nieeleganckie powiedzenie o pohaftowaniu się z bólu nie jest przesadne...
    Byłam wtedy w ciąży i okazało się, że mam nadciśnienie, po włączeniu leków ataki ustąpiły, głowa bolała czasem, ale już standardowo...

    Co do portfelika - jest przecudny, krzywulcowość dodaje mu uroku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm niestety na bólu i jego leczeniu sie nie znam, więc nie doradzę...będe trzymać kciuki, żeby jednak jakoś to poszło sobie precz...

    A portfelik wyczesany, słodki, iście kieszonkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny portfel :)))))))
    Mi pomógł Flunarizinum od czasu leczenia zero migren, kontaktowałaś się z neurologiem ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję sam miewam migreny dość często. Masakra .Biorę ketonal lekarz mi przepisał. Pomaga na jakieś 2 godz..ale ból całkiem nie przechodzi....zimne kompresy, nacieranie amolem niewiele to daje,ale chwilową ulgę. .
    Przeważnie to u mnie trwa 3 dni..
    Portfelik śliczny. zapraszam do siebie
    www.eve-jank.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. zauważyłyście, ile osób ma podobne problemy? mała terapia grupowa tu się robi, bo taka sytuacja dodaje wsparcia - odkrywa się, że problem zna też ktoś inny...

    ja takie bóle mam średnio raz w miesiącu, na pewno nie aż z takim nasileniem, ale bywa, że nikt nie może dotknąć, nic powiedzieć, głowa pod kołdrą, światło aż boli... biorę ketonal, jak eve, ale przy tych akurat bólach muszę długo czekać na efekt, no i potem i tak jestem totalnie ogłuszona do końca dnia, jakby mi ktoś, hm, starym chlebem przyrąbał [sorry, nie umiem użyć lepszego porównania, to taki tępy ból...]

    moja siostra bierze bodajże migpriw czy jakoś tak, ale szczerze mówiąc, to też nie zawsze działa i obejmowanie kibelka doskonale zna.

    serdecznie, z całego serca Ci współczuję i mam nadzieję, że ból nie będzie się pojawiał zbyt często - a najlepiej wcale

    a portfel jest z gatunku "kochanych", przypomina nastolatkowe czasy - podoba mi się, i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyny dziękuję za wasze spostrzeżenia, leczę się neurologicznie od kilku lat wciąż tym samym lekiem.Ataki są coraz gorsze,a ja coraz bardziej zdesperowana

    cieszę się,że mój krzywasek spotkał się z sympatią :)

    OdpowiedzUsuń