niedziela, 29 listopada 2009

Marta

Poznajcie Martę. Strażniczkę dobrych snów :) Całkowicie wyszydełkowana począwszy od stóp, przez sukienkę po wełnianą czuprynę. Powstała z rozpędu podczas szydełkowych ćwiczeń, dla Mi- która tak bardzo przeżywa różne atrakcje z dnia,że często miewa koszmary. Niestety nasze łóżko w "sypialni" nie sprzyja spaniu w trójkę czy w czwórkę -dlatego koszmary należy likwidować w zarodku :)
Jak widać Marta nosi kapcioszki z pomponami i podkolanówki w paski. Lubi tez kokardy we włosach w jedynym słusznym kolorze :)
Łobuziara nudziła się podczas sesji i mi zaczęła w motkach buszować :)
Terapia pomogła- jak na razie Marta uwielbia spać pod pachą swojej nowej mamy . Chwilowo też żadne potwory z głowy konia nie wychodzą :)

Ależ mnie kusi zrobić kolejne :)

pozdrawiam i jadę poturlać się w kulkach do Figlolandii :P

16 komentarzy:

  1. No to, żeś teraz naprawdę szydełkowo poszalała!! :)). Żeby tak od stóp do głów ją szydełkiem?! Nieźle, nieźle. Strach się bać kolejnych szydełkowych kreacji początkującej Anity ;)).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah - naprawdę szaleństwo szydełkowe! Śliczna jest!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow! Nie wyszydełkowałabym! Podziwiam! :))) Świetna jest :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czadowa lalunia, pomponiara :))

    OdpowiedzUsuń
  5. :) ja też myślałam,że nie dam rady :) tak jakoś wyszło :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ja dawno, dawno temu tez zrobilam lale dla Jagny. Tak mi sie spodobala, ze chcialam zrobic wiecej, ale mi nie wyszlo....

    OdpowiedzUsuń
  7. jest uroczo dziewczeca-Witaj Marto:)

    OdpowiedzUsuń
  8. och jesteś wspaniałą Mamą Anitko już widzę ile radości mają twoje pociechy z twojej twórczości, Marta jest fajna babka również:)

    OdpowiedzUsuń
  9. eee szydełkiem?...
    no ja miałam lekcje szydełkowania kwiatka w sobotę...:))))
    i ja noga jestem i to nie taka śliczna w kapciuszku z pomponikiem i podkolanówką w paski ;)))

    chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
  10. "w jedynym słusznym kolorze" ahhahaa

    kocham Cię! :D

    Rety... tyle się u Ciebie dzieje O_o

    Widać, że aż energia z Ciebie paruje :*

    buzioole przesyłam :*:**:

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz miałam wczoraj napisać, ale wiesz jak jest Anitko!!!Lalka ODLOTOWA!!!Moja córka jak to zobaczyła, kazała zaraz napisać, że przepiękna!!!
    No jesteś MISTRZYNIĄ SZYDEŁKA!!!
    Taką lalunię wydziergać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odleciana mocno! Fajniutka.

    OdpowiedzUsuń
  13. hahah no takiego entuzjazmu się nie spodziewałam :P naprawdę dzięki Wam wart się spiąć i coś pokombinować :)
    nie ukrywam .Mi kocha Martę jak "niewiemco" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajeczna, rumiana. Wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ ta Marta ślicza jest:)

    OdpowiedzUsuń