niedziela, 1 listopada 2009

Rock -przepis

Według przepisu Makówki na "Art-piaskownicy".

1.coś z apteki - plastry
2. coś z drogerii- kleksy z lakieru do paznokci
3. coś ze sklepu budowlano-remontowego
- podkładki pod śrubki
4.coś z natury- liść w kształcie serca
5.coś z odzysku- fragment czasopisma TYLKO ROCK ;P

i... my man :)


stemplowanie akrylówką ..jak widać :/ sierota ze mnie do kwadratu


a na deser :) ROZMOWY MATKI Z CÓRKĄ :

Mała Mi wycinała kształty foremkami do ciastek z masy solnej, poprosiła o moją obrączkę gdyż wycina idealne 'telegrzanki" :P. Mąż napomina ją, żeby nie zgubiła obrączki :

Ojciec- Mi nie zgub mamy obrączki...bo jak zgubisz to nie będzie moją żoną
Mi- mamoooo, to prawda?
Matka- (do Ojca) jak możesz tak mówić ...jak to nie będę! jasne,że będę, urodziłam ci dwoje dzieci, zawsze już tu będę ..i będę cię męczyć i dręczyć i będziesz musiał mnie znosić, kochać i ...
Mi- ....i będziesz musiał z mamą scrapować!!!!!!!


no uśmiałam się do łez.. wprawdzie sam opis nie oddaje humoru sytuacji -ale ku pamięci :P

ciepło pozdrawiam An

4 komentarze:

  1. marudzisz
    fajnie farbą się stempluje

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, mój mąż by sie pochlastał jakby miał ze mną scrapować...na szczęscie tak jak Twój daje się od czasu do czasu "oscrapować".
    Świetny skrapek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie wyszło :)))
    Świetny "bajzlowy" scrap :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny scrap, a rozmowy z Milenką miodzio!!!

    OdpowiedzUsuń