sobota, 21 listopada 2009

Żółty

Lubię
-zimą herbatę z cytryną
- ..i miodem
- wiosną kaczeńce
- latem jak słońce mocno grzeje
-jesienią szurające liście :P

dlatego w mojej edycji monochromatycznej na "Art-piaskownicy" króluje Żółty. Zobaczcie jakie energetyzujące prace zrobiły dziewczyny :) .Ja dostałam takiego powera, że nawet teraz dziobię kulki ŻÓŁTE na filcowe korale :P
Wprawdzie ten scrap według moich kryteriów nie należy do udanych,ale mam nadzieję zatrzeć to wrażenie już wkrótce :P
za Chiny nie umiałam go fajnie obfocić! wrrrrrr

Użyłam mapki, stąd---->

A wrażenie zamierzam zacierać :
- sukienką dla córki,uszytą z dwa tygodnie temu (wciąż nie mam pomysłu jak sensownie ją obfocić bez użycia modelki )
- skarpeta i woreczek do kompletu
- i jeszcze taki łosiek jeden i coś tam :P

Aha! nie byłabym sobą gdybym nie sprostowała. Pomysł z zapięciem korali na guzik nie jest moim pomysłem .Został podpatrzony na kilku blogach z biżuterią m. in. TU i TU.

edit: dostałam wyróżnienie! od Mazmiki
Jest mi bardzo miło - potraktuję hasło tego wyróżnienia jak wyzwanie :) DZIĘKUJĘ
Postaram się przekazać je niedługo dalej kierując się tą myślą :)

pozdrawiam An

2 komentarze:

  1. Ale czad!!!kanarkowo :) Ogólnie nie lubię żółtego, ale do słoneczka pasuje jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko moja wierna komentatorko-dziękuję Ci za dobre słowo :P chyba musimy ustalić jakąs premię dla Ciebie za wsparcie mojego kiepskiego scrapowania :*

    OdpowiedzUsuń