środa, 16 grudnia 2009

I jeszcze...

W rozpacz popadam,bo czas goni a ja jakoś mało produktywna jestem. Wpadłam w zwolnione obroty i nijak przyspieszyć nie umiem. W naszej rodzinie zima to wysyp urodzin, a ja jak nigdy nie mam pomysłów za bardzo co komu...ale ja nie o tym.
Taki wianuszek zmajstrowałam i jeszcze dwa inne,które nie doczekały zdjęć
Starałam się wykorzystać to co miałam...wianek styropianowy owinęłam paskiem materiału...są orzechy,pomarańcz,jabłko, filcowe dodatki i wszystko oprószone sztucznym śniegiem...

tu widać lepiej
Powstały tez na szybko takie filcowe skarpety
Wybaczcie mało atrakcyjne zdjęcia,ale to praktycznie w biegu.

Obiecuję nadrobić odwiedziny na waszych blogach za kilka dni.Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
An


edit:

ho,ho,ho- o tym słyszałyście? Mój ulubiony sklep z polskimi! produktami ma urodziny .

16 komentarzy:

  1. to ja w pośpiechu napiszę, że wianuszek jest full wypas, znaczy się bardzo ładny :) a cytrynki od razu rzucają się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. F A N T A S T Y C Z N Y wianuszek!!
    No kuźwa to jabłko ususzone mnie na łopatki rozłożyło - BOMBA!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny wianuszek...najpiekniejsze to,które są robione własnoręcznie i z sercem :) a twój właśnie taki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O żesz Ty!!!! Wianek bomba! Super jest!
    Skarpety rewelacyjne natomiast :))
    Pięknie i twórczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odnośnie prezentów... taki wianek byłby świetnym pomysłem:) To jabłko na nim faktycznie powala! Pozdrawiam cieplutko! No i mam nadzieję, że uda Ci się w styczniu na spotk do Katowic wyrwać, tak dawno się nie widziałyśmy...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oddawaj!butki i reszte oddawaj:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anita jak zwykle mnie powaliłaś
    Wianuszek milusiński ;-),
    No o te skarpety, ehhh ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ha Betik własnie o tym pomyślałam :) będę na 100%! muszę :P
    dziękuję wszystkim za cudowne komentarze-boskie babeczki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Anita, jesteś po prostu super produktywna! I wianek podoba mi się szalenie, uważam, że wszystkim hurtem na urodziny powinnaś zrobić po wianku i z głowy ;)Ja tam bym się ucieszyła bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oeginalny wianuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie tak hurtem hurtem tez bym przyjęła na drzwi taki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wieniec! i kolory, i materiał, i te suszone owoce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Skarpety sa superasne ale wianuszek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny wianek zmajstrowałaś! Szalenie mi się podoba.
    Promyki ślę.

    OdpowiedzUsuń