poniedziałek, 14 grudnia 2009

Mikołajkowa wymiana

Wymianę zorganizowała Ania z Fioletowego poddasza. Moją partnerką w zabawie była Jaśminowa Asia. Nie macie pojęcia jak ja czekałam na tą przesyłkę. Kto zna prace Ani zupełnie się nie zdziwi :). Kiedy przyszła koperta o mały włos nie udusiłam męża, bo mi nie chciał oddać koperty :P
Oto co znalazłam w środku!
Przepiękna kartka i zeszyt w stylu retro z aniołkami!!! Piszczałam jak dziecko , aż moja Mi zastanawiał się czy aby mamusia nie oszalała :P
Oprócz tego domki ! ale jakie!
Wisza teraz przypięte klamerkami do konopnego sznura na mojej ścianie. Wszyscy je podziwiają.
Asiu jeszcze raz dziękuję -przecudny prezent!

A teraz moja kolej. Uwaga mnóstwo zdjęć :P

Grudniownik-czyli notes na bardzo ważne notatki,dla takiej zajętej osoby jak Asia jak znalazł-na pewno o niczym nie zapomni do świąt :)
tył
i w środku:



oprócz notesu koperta z filcu z kilkoma przepisami na wigilijne potrawy. Przepisy inne niż tradycyjne.Kto wie,może Asia wypróbuje :)

A tu wszystko razem plus łośkowa broszka

to koniec. Chyba o niczym nie zapomniałam...choć mam dziwne wrażenie,że jednak tak :P

pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. o mamo szczęka mi opadła
    jakie cudności sobie zrobiłyście
    domki Asi bomba czyli już wiem do kogo trafiła zajaweczka ;-)
    no a Twój notesik na Święta to niezły pomysł i przepisy, ehhhh


    może umówimy się już na spokojnie po Świętach na jakąś indywidualną wymianę ??

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej cudowne te prezenty, grudniownik świetny pomysł! :)
    Zresztą prezenty dla Ciebie tez są fajne, stwierdzam, że żadna z was nie może czuć się pokrzywdzona bo podarki są na prawdę porównywalne jakościowo i "pięknościowo" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fju, fju!:)
    Jakie mistrzynie!
    Zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. brocha-renifer jest zabójcza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymieniłyście się cudownymi rzeczami! Ahh ja też chcę się zapisać na taką wymianę!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten twój grudniownik Anitko, na miejscu Jaśminowasi piszczałabym z radości :) oczywiście prezenty, które trafiły do Ciebie też cudniaste

    OdpowiedzUsuń
  7. haha dziewczyny dziękuję

    myslę,że w nowym roku podejmiemy temat wymiany :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymiana godna pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czadowe prezenty, sama nie wiem, ktory bym chciała...najlepiej wszystkie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję Anitko :***
    wiem, wiem, nie ma jak to super zapłon

    OdpowiedzUsuń
  11. oj zazdroszczę ci ja tej wymianki ...

    a łość no cudny .. cudny on :)

    OdpowiedzUsuń