wtorek, 22 grudnia 2009

Prezentowe "Last minute" :P

Zagapiłam się w tym roku okrutnie , bo nawet kartek nie wysłałam. Prezenty wprawdzie kupione,ale przydało by się coś od siebie do niech włożyć. Dlatego też jeśli nie macie pomysłu podpowiadam co można sprezentować kobiecie:

przyjaciółce wiecznie zabieganej i gubiącej różne karteczki- adresownik w iście kobiecym wydaniu (tak mniemam :P)
niestety śliska wstążka-nie przyklejona uprzednio-wyjechała spod igły :/
koronki,kwiaty i róż-e czyli to co kobieta w "pewnym" wieku :P uwielbia
mamuśce -wiecznie nie mającej na czym zapisać czegoś ważnego- notesik do zawieszenia w kuchni (wersja lekko retro- bo w końcu bycie babcią czwórki wnucząt zobowiązuje :P )
przywiązany ołówek z "wiadomo skąd" na pewno się nie zgubi :P

Oczywiście to tylko takie drobne drobiazgi jako dodatek do tych ooogrrromnych prezentów :P, ale powiem szczerze -mnie osobiście o wiele bardziej cieszy maleńka rzecz zrobiona tak tylko dla mnie, niż nawet najdroższe prezenty z trudem łowione w wypasionych sklepach. Z trudem,bo dla mnie zakupy w hiper-, mega- , giga- marketach to mordęga! Z dziećmi zwłaszcza. poza tym ja nigdy nic nie widzę w tej masie wieszaków dla siebie..to sobie pogadałam hha

pozdrawiam An

5 komentarzy:

  1. ojj dużo lepsze są prezenciki ręcznie robione, niż cokolwiek innego

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam te ręcznie robione!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty!! Na pewno sprawią dużo radości, bo to nie żadna taśmowa produkcja, tylko pojedyncze sztuki, z przelaną na nie naszą miłością i radością :).

    Radosnych Świąt Anitko! Odpoczynku, spokoju i rodzinnej otoczki wśród wspaniałych świątecznych zapachów :))
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Preszenty pikne!!!!!!!
    ale ja tu z zyczeniami:)przyszlam
    Wesolosci-radosci:)
    swietych swiat!Dobra dla Was
    Migdalowa z migdalami

    OdpowiedzUsuń