czwartek, 24 grudnia 2009

Spokojnych świąt

Podekscytowana jestem od rana :) Dzieciątko już do nas rano zajrzało,ale z pewnych źródeł wiem,że to nie koniec :) . Ja też w tym roku zabawiłam się w dzieciątko i taki prezent zmajstrowałam na potrzeby wymiany art-piaskownicowej dla Nuli :*

etui na fotki świąteczne,bardzo cieplutkie choć w zimowej oprawie
tył:
i środek :
wszystko puchate,mięciutki i filcowe :).

klucznik, lub smycz na cokolwiek innego zrobiona szydełkiem..nie do końca efekt mnie zadowala :/ muszę ćwiczyć dalej...
I brocha łosiek :) filcowa :P - wygląda znajomo ?haha ( zdjęcie autorstwa Nuli )



Na koniec życzę Wam spokojnych,pełnych rodzinnego ciepła i miłości świąt. Aby wena Was nie opuszczała, Dzieciątko było hojne ,a Nowy Rok nie zaskakiwał negatywnie.
Do napisania :*



An

19 komentarzy:

  1. Anitko, dla Ciebie i rodziny, spokojnych, radosnych, magicznych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świaąt zdrówka i radośći z Narodzenia Pana Anitko

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świaąt zdrówka i radośći z Narodzenia Pana Anitko

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitko radosnych świąt, hahahah i nie wbijam igieł w reniferka, dostałam taką poduszeczkę igielnikową niebieską z cudnymi domkami, nie ma jej na zdjęciu, ale pstryknę i pokażę, dziękuję jeszcze raz, buziaki dla całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych, i spokojnych Świąt kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pełnych ciepła, zdrowych, spędzanych rodzinnie Śiwat Bozego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anitko...
    w magiczny czas Świąt Bożego Narodzenia
    życzę ci ciszy tak pogodnej i czystej,
    aby dusza usłyszała bicie serca,
    radość i płacz małego Jezusa ...

    edit: łoś kapitalny !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej jaka kolorowa choinka :D a szydełkowanie myslę, że nawet nieźle Ci idzie :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaśminowa! no wiedziałam ,że o czymś zapomniałam :P
    dziękuję za wszystkie życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych, pogodnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Bożego pokoju na najbliższe dni i dni Nowego Roku 2010

    OdpowiedzUsuń
  12. cudeńka z rąk Twoich i ciepło z serducha - Dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomniałam napisać, że u mnie na choince wisi jeden uroczy bałwanek, którego moja córka nie chciała oddać:))

    OdpowiedzUsuń
  14. prezenty wypasione:))) A w nowym roku życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj w Nowym Roku!

    Wszystkiego dobrego życzę Tobie i Twoim bliskim, niech ten rok będzie lepszy od poprzedniego :)

    Zapraszamy na spotkanie scrapowe w Heliosie 16 stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny dziękuję za wszystkie życzenia! wróciłam,żyję i wkrótce się odezwę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam wszystko co łososiowate ... tego łosia też bo łososiowaty :P

    OdpowiedzUsuń