środa, 2 grudnia 2009

Święta tuż tuż...

Na "Art-piaskownicy" kolejna edycja przepisu na...Tym razem propozycja Kasi_g. Miało być migotliwie i w złoto-srebrnych barwach. Miała być dratwa ,koronki,tasiemki-obowiązkowo błysk. Skojarzyło mi się świątecznie i chyba nie tylko mnie :) Koniecznie obejrzyjcie inne interpretacje TU.

Mamy tu tekturę pomalowaną farbą akrylową-jak widać niezbyt dokładnie :P, dratwę, perełki i złote koraliki, wycicnanki puncherowe, folijkę ze stempelka, sizal chyba w kolorze beżowym, brokat, złoty sznurek i papier w nuty.
Błyszczy?
:) pozdrawiam wszystkie pozytywnie zakręcone,które do mnie zaglądają :) cudownie Was gościć u siebie :)

15 komentarzy:

  1. magiczna...
    po prostu CUDOWNA!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna gwiazdka! świetna. taka poobwijana, i cieniutko i grubo. i te perełki. i zszywki. bardzo, bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. allo allo...
    gwiazdka niebianska przesliczna delikatna...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaszalałaś :)
    Ależ ta gwiazda piękna! :)
    i jeszcze ma taki magiczny klimacik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. :) zaszalałam to dobre określenie hahah,dziękuję dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna gwiazdka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna jest!!!
    mur beton - Betlejemska!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba raczej się nie nudzisz, z tego, co widzę;)
    Witaj, Anito:) Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. Ale z tego, co widzę, Ty robisz przepiękne cuda:) Miło mi będzie, gdy bedziesz do mnie zaglądać:) Pozdrawaim serdecznie, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. podziwiałam ... podziwiam ... będę ... kunszt i perfekcję jej wykonania toż to istne CUDO !!!

    OdpowiedzUsuń