czwartek, 10 grudnia 2009

Troszkę o sz(ż)yciu

Wracam z zaświatów , czyli wycieczki z grypą jelitową .Nie polecam. Walnęło mnie o łóżko na długie 3 dni. Dopiero gdzieś około 3 dnia zaczęłam poruszać rękami i postanowiłam z tego skorzystać. Powstał Sebek - partner dla Marty.
Jak widać urodziwy to on zbyt nie jest,ale to dobry chłopak. I ma bogate wnętrze :P Marta pokochała go mimo,że jest nieco niższy od niej. Jak widać Matka Stworzycielka nie była w formie :P

Za to inne wytwory powstały podczas dobrych dni,ale czekały na jakikolwiek promień słonka.
Co my tu mamy..głównie to wianek..

przepis na wianek:
- styropianowe kółko
- paski lnu obrzucone parę milimetrów pd brzegu, lekko wystrzępione
- filc
- mulina
- wstążka, w moim przypadku stary pasek od sukienki córki :P
- pomponiki lub jakieś czerwone koraliki imitujące owoce

Tu bardziej z bliska:
Filcowe "pierniczki" zainspirowane tymi , które szyje Cozy Memories.

Upiekłyśmy z Mi pierniczki zanim poległam. Bardzo fantazyjne zdobienia to jej dzieło :P . W kolejce czekają ciastka cynamonowe mniam!

A tu taki woreczek. Na pierniczki,orzechy, owoce..co kto zamarzy :)
To chyba tyle :)


pozdrawiam i lecę wcinać pierniczki :P miałam dietę 4 dni to mogę haha

8 komentarzy:

  1. ale cudne twory!!!!
    no bardzo śiwątecznie ! a te filcowe pierniczki apetyczne wielce!!! :)))
    i zdrówka Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak mi się coś zdawało, że ten przestój u Ciebie to jakiś podejrzany... Obstawiałam jednak jakiś wielki jeden projekt, tudzież hurtową fabrykę ozdób ;). Dobrze, że już dobrze!!
    Znowu szydełkowo szalejesz! Jestem pewna, że Marta go pokocha! Dobrze mu z oczu patrzy ;). Wzrost nie gra roli, a osobowość tak, a mi się coś zdaje, że to wyjątkowy chłopak!
    Fajny i prosty pomysł na świąteczny wianek! Piękne pierniczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny ten wianek! Na poczatku myslalm, ze go kupilas od Soni (CozyMemories):) TEz mam ochote na taki, ale nie wiem czy sie wyrobie przed swietami.

    OdpowiedzUsuń
  4. i jak zwykle BOMBA!!!Sebek podbil serce me:)wiec co tam serce Marty:)
    a jelitowka toz to najgorsze dziadostwo-a KYSZ!!!!!!
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj tam nie urokliwy dla mnie taki partner to bomba ;-)
    mam nadzieję, że czujesz się lepiej

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, nastrojowe i bardzo efektowne dzieła.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję dziewczyny :) mam się lepiej i teraz musze tydzień nadgonić,bo kiermasz,bo świeta,bo.. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko jakie cudowności!!!! Ten wieniec! Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń