czwartek, 17 grudnia 2009

Zimno brrr

Oswajam nagłą zimę i ocieplam klimat :)

filcowymi broszkami
i koralami
na jutrzejszy jarmark :P W dzień mamy - 8 stopni. Powyciągałam z szafy najgrubsze rzeczy i mam nadzieję,że damy radę :P . Mój mąż obiecał dowozić ciepły barszcz i herbatkę. Mało tego- dzisiaj sam wymyślił plakat z ogłoszeniem - właściwie reklamą jarmarku i latał po osiedlu rozklejając gdzie popadnie :P . Oczy miałam jak spodki ze zdziwienia haha. A jak wrócił powiedział : " no co, widziałem ,że potrzebne ci moje wsparcie " :P

pozdrawiam was ciepło

An

15 komentarzy:

  1. mrrr ta żółta jest bossssssssska

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszki są przepiękne.
    A naszych ślubnych kochamy również za to "wsparcie"'-)

    http://brbaratoja.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne.... A gdzie ten jarmark się odbywa??

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne! robisz naszyjniki na zamówienie?? spodobał mi się jeden na decobazarze [kolorowe filcowe kulki] ale ktoś b.szybko kupił-daj znać chętnie u Ciebie zamówię

    OdpowiedzUsuń
  5. Babibu jest taka możliwość, napisz jakie kolory wchodzą wgrę to dogadamy szczegóły

    jarmark odbywa się w moje wsi :P koło Jastrzębia Zdroju

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzeniaaa! :))
    i ciepełka :) przyda się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. brochy i korale cuuudne :) i nie przezięb się na tym jarmarku, a mężowie skraperek (i pewnie innych pasjonatek też) to taki szczególny gatunek, i powinni być pod ścisłą ochroną :)))
    pozdrawiam :)
    w moim mieście też jest jutro kiermasz świąteczny ale dąbrowskie skraperki mają się tam spotkać w celu oglądactwa i kawopijstwa potem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żółta mnie bardzo rozgrzała :). Trzymam kciuki za jarmark! Częstej dostawy barszczyku! Na pewno pozwoli przetrwać ;).
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  9. żółta brocha jest cudna...taka rozgrzewająca i słoneczna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Żółta jest świetna, taka słoneczna! Powodzenia na jarmarku, nie złap kataru!

    OdpowiedzUsuń
  11. cóż za mąż ;-)
    a do herbatki proponuję coś mocniejszego coby bardziej rozgrzało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojjj w takie zimno to dużo ciepłych uścisków, nie zamarznij :)

    P.S. korale są baaardzo przyjemne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje piękne cudeńka rozgrzeją, roztopią sniegi!

    OdpowiedzUsuń