niedziela, 24 stycznia 2010

Bad Girls Project 52 "Challenge #8 Frame and Fill"

Zapowiedź wiosny:


Postanowiłam spróbować swoich sił . Co mnie podkusiło nie wiem :) . Moja propozycja na wyzwanie Bad Girls Project 52 "Challenge #8 Frame and Fill".



Inspiracją było TO

dzięki Cynko :*


Oraz ten utwór :





Materiały:
  • ramka
  • Dulux farba akrylowa
  • cracle paint
  • papier Cherry arte jako tło
  • drut do wyrobu biżuterii
  • lusterko
  • tektura
  • sznurek
  • len
  • klamerki drewniane
  • farby akrylowe
jajko przepiórcze chyba jako dodatkowa ozdoba.

Może być ? ;P

pozdrawiam An

15 komentarzy:

  1. "może być"...
    ... kobieto złota, niosko Ty moja! :) przeż to cudo jest! :)
    Życzę powodzenia w wyzwaniu... jak to co Cię podkusiło - w krew Ci weszło i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  2. może!!!!
    aleś kura wygięła fantastycznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. o matkooo!!!! jakie to piękne...choćbym nie wiem ile myślała,w życiu nie wpadnę na taki rewelacyjny pomysł :) mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. haha niosko:P obym coś "wyniosła "

    Cynko spodobało mi się to wyginanie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Anita, boska praca!! pięknie się s-kurzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czadowe, świetnie ugryzłaś to wyzwanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurka wodna...cieszę się bardzo, że się zdecydowałaś i to jeszcze - z jakim efektem!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ooh, i LOVE the wire bird and the little nest! what a clean, graphic look! so pretty. thanks for playing with us!

    OdpowiedzUsuń
  9. obrazek jest bomba normalnie w stylu jaki lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń