sobota, 2 stycznia 2010

Czerwonym w Nowy Rok

Witam po świętach i Sylwestrze. Mam nadzieję,że zabawa była szampańska? Moja raczej średnio udana,ale nie ważne :P.Ważne,że jestem w domu-nareszcie i mam zamiar powalczyć z leniem.
Zacznę od monochromatycznej zabawy,która już jutro na "Art-piaskownicy". Czerwony- energetyczny kopniak w nowy rok :P. Ja postanowiłam uwiecznić w albumie poprzednie święta, niestety tylko pierwsza strona jest utrzymana w kolorystyce- jakoś brakowało mi kolorów i dalej już jest bardziej kolorowo .Ale o tym kiedy indziej. Praca inspirowana scrapami Wendeli i TYM albumem.

Okładka z koszulki foliowej, obszyta, falbanka szydełkowa,oraz moja pierwsza własnoręczna śnieżynka :P- według TEGO przepisu

baza ze "Scrapińca" pomalowana farbą akrylowa i występlowana damaskiem za pomocą tuszu od Latarni morskiej.
Za wszystkie życzenia bardzo dziękuję .Cieszę się,że nowy twórczy rok przed nami i biegnę nadrobić zaległości na blogach :P

An

15 komentarzy:

  1. no no ;-)
    jakoś faktycznie Ty bez kolorów to nie Ty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie energetyczne !! i podoba mi sie efekt osnieżenia super An !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolorki, świetnie skomponowane dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo czerwono i bardzo świątecznie :) super albumior :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa okładka i pierwsza strona albumu fajnie skomponowana! Faktycznie weszłaś w Nowy Rok w pełni energetycznie :).
    Śnieżynka świetna!
    Też wszystkiego co najlepsze z Nowym Rokiem!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł z obszyciem foliowej okładki-bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!
    Fajnie odbija Ci ten biały tusz. U mnie jakoś nie bardzo :( Zależy chyba na jakim materiale się odbija. Będziesz na spotkaniu?

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję dziewczyny :*
    Aniu niestety mam już zajęty 16-ty

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wygląda pierwsza strona płynnie przechodząca w drugą. Aż mi się Świąt zachciało. (:

    Najlepszego w Nowym Roku! (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo energetycznie zaczynasz ten rok Anitko:) Świetnie zapowiadający się album, będą widoczne części dalsze? Pozdrawiam i już żałuję, że znowu się nie zobaczymy na spotk. Może jakaś zmiana planów na naszą korzyść? :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zeby Cie pocieszyc to napisze, ze ja zabawe sylwestrowa zakonczylam kwadrans przed 12 gdy to moje dziecie oznajmilo, ze musi isc spac, a ze bylismy w obcym domu i trzeba bylo spac na strychu to musialam sie z nia polozyc....

    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  12. haha Beatko niestety -chyba raczej się nie uda :/

    Marysiu- ja też spałam kwadrans przed 24! ale z własnej woli :P

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja zapraszam do hurtowni wyróżnień, czyli do mnie :))) Nagroda czeka! :)

    http://mojezielonewzgorze.blogspot.com/2010/01/nagrody-i-wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
  14. nie no ja podziwiam to scrapowanie PODZIWIAM
    ....:)buziol z zimnej Holandi

    OdpowiedzUsuń