sobota, 16 stycznia 2010

Kronika - nasz nowy dom

Dla Szwagierki na urodziny zrobiłam kronikę na zdjęcia i zapiski z kolejnych etapów budowy domu.
Tytuł : nasz dom...
Ozdobiłam okładki, bo środek to strony z papieru wizytówkowego czekające na zapiski,notatki i zdjęcia zrobione przez właścicielkę . Użyłam głównie papierów z ILS .

Okienko glossy pociągnięte- bo wreszcie zakupiłam .100 lat za murzynami jestem,ale najpierw niech inni sprawdzają, a ja potem na podstawie waszych dobrych doświadczeń uznaję czy warto kupić:P



O i jeszcze crackle accents :p tez fajna zabawka :P


Serducho i klucz spękany crackle . Przydrutowany.

Tył : happily ever after...
Ćwieki śrubki...

Mam nadzieję,że się spodoba. Chciałabym zobaczyć ją zapełnioną zapiskami i zdjęciami.Może jakimiś wycinkami wymarzonych mebli, zastawy stołowej i dziecięcej pościeli :P

pozdrawiam An

13 komentarzy:

  1. Świetna kronika!! :) Szwagierka na pewno będzie zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł, świetna okładka, cudne rysuneczki, całość podoba mi się ogromnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kronika budowy!!!EXTRA pomysł, kiedy Ty śpisz Anitko?!Świetne dodatki :śrubki, klucz!Piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł! Po latach przy kominku będzie można wspominać co i jak powstawało... :-). A i wykonanie super! A glossy i crakle też kupiłam dopiero jakieś 2 tyg temu, więc nie jesteś tak do tyłu :-) (albo jesteśmy obie ;-) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetna...nic dodać nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, a ten płot to juć w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję dziewczyny

    Margaretko jak to kiedy-krótko w nocy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde, ale czad, ale bomba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z takim albumem! Rysunki rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak mogłam przeoczyć TAKIE cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. zainspirowałaś mnie do zrobienia kroniki z przeprowadzki do nowego mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń