niedziela, 17 stycznia 2010

Migdałowa zaraża i rachunek sumienia :P

Migdałowa pomysłowa jest - to wiemy :P . Zaraziła mnie ta szalona kobieta przeróbkami odzieżowymi. Chodziłam i rozmyślałam i tak powstał plecak przerobiony ze starych dżinsowych ogrodniczek :)


A teraz rachunek sumienia :)

Ten plecak powstała z ZAZDROŚCI, że Migdałowa taka zdolna i pomysłowa...musiałam spróbować czy i ja podołam.

...z LENISTWA ..., bo się Matce nie chciało przez śniegi do sklepu przedzierać po plecak dla Dziecia-a Dzieć w potrzebie...

...z NUDÓW... tym razem naprawdę haha. Nudziło mi się i tak jakoś w kilka wieczorów ( w związku z wyszywanymi elementami) powstawał plecaczek :P
Oczywiście projekt daleki jest od wykonania. Okazuje się,że moje umiejętności a moje wyobrażenie o nich to dwie różne rzeczy :)

Kilka szczegółów- tył plecaka uszyłam ze sztruksu. Chciałam ,żeby był zamykany na zamek i dlatego musiałam dołożyć tył z innego materiału kształtem odpowiadający przodowi-bo jak wiemy w ogrodniczkach tył zwęża się przechodząc w szelki. Nijak nie umiałam wykombinować jak to zeszyć,żeby grało. Poza tym gładki tył nie będzie uwierałw plecy. Do tego jabłuszko przykrywa szwy od szelek - żeby nie uwierało :P

Jabłuszko z przodu to broszka wypełniona ocieplinką, po odpięciu pojawia się serduszko. Inicjał z guzików-żeby nie było wątpliwości czyj to plecak. Szelki odpinają się z przodu jak to zwykle w tego typu spodniach bywa. W sumie chyba dosyć ułatwia to sprawę małemu człowiekowi.
Kombinuję jeszcze nad jakąś podszewką w środku, bo tak łyso :)

Plecaczek jest pojemny ,bo w każdej kieszonce można jakieś skarby ukryć . Mimi zadowolona :P - Matka zadowolona :P

Ale się rozpisałam hihi

pozdrawiam An

17 komentarzy:

  1. fantastyczny pomysł i super wykonanie!

    jak widać i zazdrość i lenistwo czasem się opłaca;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie radzisz z maszyną Aniu (czego ja Tobie zazdroszczę bom noga w tym temacie)Plecaczek śliczny i bardzo dzieciowy. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladny ten plecaczek. Broszka i guziczki dodaja mu wiele uroku.

    Ja sobie taki plecak uszylam w podstawowce. Pamietam, ze szlam z nim na Swiatowy Dzien Mlodziezy w Czestochowie i wiele osob sie mnie o niego pytalo, ale bylam dumna. Potem przechodzilam z nim szkole srednia i w koncu sie rozlecial...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny!!!
    cały świat tam można spakować :)))

    też teraz, na ubranka pod tym kątem patrzę - pandemia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten plecaczek to prawdziwy profesjonalizm!
    Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny!!! Teraz ja jestem zazdrosna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł...
    http://roza-nanud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anita, rewelacja!:)A swoją drogą jak to krążą, odchodzą i wracają pomysły w tym naszym kraftowym świecie. Pamiętam torby-ogrodniczki szyte przez Wolfann, z rok temu na pewno.Fajnie, że czasem stare pomysły odradzają się w nowych, pięknych wcieleniach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Źle tytuł doczytałam. Myślałam, że "zaraza" i że angina znowu Was dopadła... ;) Dobrze, że to o Migdałową chodzi :)).
    Plecaczek fantastyczny, a aplikacje świetne!!
    Jednym słowem: Wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. zadowolenie matki ważne ale użytkowniczki- bezcenne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Marysiu w liceum powiadasz? to ja tysiąc lat za murzynami jestem :P

    Cynko to fakt,Mili od kilku dni jest podróżniczką z plecakiem-tylko w to sie bawi

    Makówko pamiętam te torby-były fantastyczne!

    Agatko na szczęście tylko mały katar :)

    dziękuję dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny placak :) Absolutnie niepowtarzalny:)
    Zazdroszczę zdolności i pomysłów (szkoda tylko, że moje braki warsztatowe nie pozwalają na tak wspaniałe efekty:( ale może u mnie też zazdrość okaże się motywująca :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdolna Matka Polka, bardzo zdolna :*

    przez chwilę się zastanawiałam co to za migdałowa zaraza, ale teraz już wiem, nie zaraza a zaraża ... hihi

    OdpowiedzUsuń
  14. o Moj Boze:)Kochana BOSKI!!! SWIETNY!!!REWELACYJNY!!!uwielbiam jak sie nudzisz:):)buzioli caly plwcak dla Cie

    OdpowiedzUsuń
  15. Łaaał!!!!EXTRA plecaczek, tyle różnych dodatków :) Zdolniacha jesteś ANITKO!!!

    OdpowiedzUsuń