piątek, 15 stycznia 2010

Pudełeczko i worek...

Jestem. W końcu przepięta na swoje :P. Lekko się zawirowało u mnie ostatnio. 13-ty okazał się niestety pechowy, ale na szczęście jesteśmy cali i zdrowi. Pamiętajcie jeśli jeździcie - lepiej się spóźnić niż spędzić 3 godziny na izbie przyjęć w szpitalu. Ale koniec o tym.

Będzie o pudełeczku,które powstało na nowe wyzwanie kolorystyczne . Autorką zestawu tym razem była Oliwiaen. Kolory : czekolada, mleczna czekolada, ecru i granat. Kolory wybitnie nie moje,ależ się namęczyłam...okazała się,że nawet za bardzo nie mam nic w tej kolorystyce. Wykorzystałam pudełeczko po ćwiekach od Endiego :P
Kwiatek mojej roboty, kilka koralików do biżuterii, organza, sznurek, skrawek koronki. Papiery z ILS . Chyba wyszło nieźle :)
Pudełeczko skrywa w sobie pendrive dla mojej szwagierki na urodziny. Ot taki nietypowy prezencik :P


A teraz o worku..worek z wyróżnieniami się wysypał . Dostałam je od Jagody i Ani z Zielonego wzgórza :*

Poczęstowałam się tylko kilkoma, żeby pazerną nie być :).

Chciałabym również uszczęśliwić kilka osób - bo dla mnie to ogromna radość,że osoby które podziwiam za kreatywność znajdują u mnie coś ciekawego :)

Do rzeczy :

dla Ani Koniecznej- niezwykle ciepłej i zdolnej babeczki, której potrzeba uświadomić,że jest naprawdę zdolna :)
dla Edit - za jej kobiece podejście do papieru
dla Rosi - dzięki której poznałam i pokochałam romantyczny scrapbooking :*
dla Ki - za te cudne kwiaty :)
dla Sanki- za niesamowitą kreatywność i nietuzinkowe zabawki
dla Kasiorki - za niesamowity styl nie do podrobienia :)
dla Migdałowej- która samą siebie przechodzi :)
dla Nowalinki - ale jej to osobiście uzasadnię :)

To kropla z morza osób , których blogi i twórczość uwielbiam . Dziękuję za wasze odwiedziny i komentarze. One naprawdę wiele znaczą.

An


EDIT:
Mamuta zaprasza na słodkości z okazji urodzin bloga :)

9 komentarzy:

  1. łojejuśku...
    toż to też dla mnie wyróżnienia!!!
    no i jestem zaskoczona...
    i wzruszona komentarzem :)
    dziękuję pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne jest to pudełeczko! Już na art-piaskownicy nie mogłam od niego oczu oderwać :-)
    a wyróżnień gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, aż się boję tego uzasadnienia...nie będzie bolało? ;P
    Dzięki Kochana :*

    A to pudełeczko wyszło Ci rewelka, mimo braku materiałów - po prostu zdolna Bestia jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. haha laski to się nie ma co bać-wszystkie jesteście kopalnią pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  5. anitko serdecznie dziękuję i się rumienię. weszłam tu skomentować twoje piękne pudełeczko, które szczerze mnie urzekło, a tu dodatkowy surprajs :P dziękuję serdecznie i szkoda, że cię jutro nie wyściskam w katowicach!

    OdpowiedzUsuń
  6. no, młoda, uważajcie na siebie! a pudełko świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję pięknie za wyróżnienie ....... /wstydniś/ że tak późno ...

    OdpowiedzUsuń