poniedziałek, 8 lutego 2010

Babskie sprawy

Zostałam zaproszona do śląsko-zagłębiowskiej wymiany albumów :P. Będzie to moja pierwsza taka zabawa i jestem bardzo przejęta. Kombinowałam nad tematem albumu tak długo,że moje koleżanki wpadały na podobne hahah. W końcu wymyśliłam "Babskie sprawy".


Album ma być o tym co moje koleżanki kręci oprócz scrapbookingu. Co lubią robić w wolnych chwilach, a może czegoś się uczą, albo chciałyby się nauczyć (ja decoupage np.).


Jak widać album zdominowały skrawki materiałów i akcesoria krawieckie. Ciekawe dlaczego :P

chciałam,żeby albumik był taki kobiecy i "fatałaszkowaty" - jeśli w ogóle zrozumiecie co autor miał na myśli hahah.
Jest też mój wpis na wprowadzenie,ale o tym w innym poście.


pozdrawiam An

6 komentarzy:

  1. super temat i super album :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. temat niełatwy - wcale się nei dziwię że nie łatwo było go ugryść. Czekam na resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł czekam z niecierpliwością na wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fju fju fju poszalałaś koleżanko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, ale to bardzo przyjemnie się zapowiada! :) Alez będzie cudowny jak się zapełni... aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń