sobota, 27 lutego 2010

Babskie zabawy # 3 i inne handymandy

„Cały ścieniałem. Jestem jakby rozciągnięty. Czuję się jak masło rozsmarowane na zbyt dużej kromce chleba”

– Ian Holm „Władca pierścieni: Drużyna pierścienia”






Scraplift - kontynuacja zabawy z Katasiaczkiem. Oryginał należy do Chelseavn.
A tu moja wersja :




Nowa zabawa na "Art-piaskownicy" - RĘKOCZYNY. Co za wdzięczna nazwa :). Pierwszy temat obrazek- oto mój ulubiony obrazek :


A poza tym cytat zaczynający ten post jest kwintesencją mojego samopoczucia ostatnio.

Howk
An

8 komentarzy:

  1. Scrap świetny, a obrazek FANTASTYCZNY po prostu!
    A samopoczucie mam jeszcze gorsze, żeby Cię pocieszyć :-)...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez chce umiec tak chce-ai co nie potrafie buuuu

    OdpowiedzUsuń
  3. scrap i ramka - śliczne!
    no i modele boscy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, rozkręcasz się :)
    Fajny scrap, ale obrazek rewelacja i te miłe kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super rękoczyny :) Chyba również sprawię sobie taki obrazek :) Super wyszło serducho.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anita, czy ty mi pisalas ze nie masz sily nic robic? No piekne nic nie robienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. obrazek świetny ... cóż to znaczy .......... nic ... ale dla mnie to słowo zawiera cały mój zachwyt ...

    OdpowiedzUsuń