piątek, 19 lutego 2010

Babskie zabawy część druga

Zapraszam na drugi odcinek z cyklu Babskie zabawy :P . Tym razem prace do liftowania wybierałam ja . W swoim folderze inspiracji mam mnóstwo prac Wendeli . Ostatnio urzekła mnie ta:



Tak mi już brakuje koloru i wiosny, że nawet róż mi nie straszny :P. Swoja pracę zrobiłam na innym formacie, bo po prostu taki mam album ze zdjęciami córki. Wykorzystałam jedno z mich ukochanych zdjęć wakacyjnych ze spaceru po zakamarkach Zakopanego. Było cieplutko, chodziliśmy boso i zbieraliśmy kwiatki. Ale mi tego brakuje... Chciałam oddać ten wakacyjno, słodki urok lenistwa.



Tak a propos zimy to nawet cebulak mi na złość zrobił , hiacynt znaczy i zakwitł na biało! A zasadziłam go w ..białej doniczce...buuuuuuuuuuuu.


Na koniec akcent wiosenny wiążący się z dosyć wesołą historyjką ;P . Na ostatnim spotkaniu dostałam prezent urodzinowy od Betik :*. Nie, nie miałam jeszcze urodzin :P to na zeszłoroczne :) . Miałam taką niespodziankę -dziękuję Ci bardzo kochana :*

W skład tego cudnego zielonego! zestawu wchodzi : podkładka, kubek-zielony, którego na zdjęciu nie ma i notes na daty.


pozdrawiam ciepło i byle do wiosny :*

An

9 komentarzy:

  1. Fajny scrap...iii zastanawiam się gdzie te kwiatki rosną , bo w tle widać tylko beton ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny! dziewczęco uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie prace!
    będę zaglądać, już się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie prace Wandeli są urocze, inspirujące. Twoje różowe nawoływanie wiosny bardzo mi się spodobało:) A prezent cudo. pozdrawiam wiosennie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci wyszedł ten scrapek Anitko! W róży bardzo Ci do twarzy również. Fajnie, że go oswajasz.
    Cieszę się, że prezent cieszy. a nast razem nie zapytam o kolor po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty Nudziaro:):)fajnisty i taki taki rozowy:)kochana rob wiecej i pokazuj...bo ja lubie tu sie natychac:)Migdalowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że to cios w serce wielbicielki, ale mnie się ta praca Wendeli jakoś specjalnie nie podoba... Za to Twoja- i owszem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję Dziewczyny :)
    Nowalinko z wózkiem to niestety tylko wybetonowane deptaki zostają :P

    Makówko- ja ją ubóstwiam bezgranicznie :P

    Betik nie pytaj haha, kobita zmienną jest :)

    OdpowiedzUsuń