piątek, 12 lutego 2010

Babskie zabawy

Być może ktoś już doczytał,ze marudziłam Katasiaczkowi na gg? Ano marudziłam, że nie umiem,że nie tak, że do dupy-takie tam ...:P
No i Kati :* jak już wynurzeń miała dosyć to kazała się pobawić scrapowaniem :) . Dlatego też bez zgody i wiedzy autorki zliftowałyśmy tego oto scrapa :

Boski Nulkowy z charakterystycznymi "krzywasiami" , które niejedna z nas kocha -prawda :P

Mój..hmm...format zdjęcia skutecznie zaburzył mi koncepcję. A uparłam się akurat na to foto:


Powiem Wam -fajnie się bawiłam. Nie jestem zachwycona efektem,ale chyba to nie koniec :)

pozdrawiam An

13 komentarzy:

  1. I bardzo dobrze, że się uparłaś :P
    Super wyszło. A mówiłam, że musi się udać.

    OdpowiedzUsuń
  2. no bomba nie dziwie się, że na zdjęcie się uparłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. e, nie marudź! super scrap! a najważniejsza w tym wszystkim w końcu zabawa, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcie i oprawa!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze ale tu u Ciebie fajnie i kolorowo. Dlaczego dopiero dziś tu trafiłam?

    OdpowiedzUsuń
  6. ech dziewczyny ale fajnie że i was wzięło na dopingi:) i bardzo dobrze!! nie marudzić scrapować bo fajnie Wam idzie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. no i bardzo dobrze, że Ci Kasia dała mobilizującego kopa! bo scrap wyszedł Ci świetny - wesoły i pozytywny! (:

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajny scrap!
    a zdjęcie super! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ha,ha dziękuję Wam-to był pozytywny kop :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ech...no ja nie moge , nie moge i tyle...powiem Ci w sekrecie , ze nie papier , klej i nozyczki nie lubia-i przykro mi -ale coz pogodzic sie trzeba niestety....
    wiesz co jeszcze Ci powiem ze jak ktos mi roztacza wizje rodzynkowa macierzynstwa to mnie skreca...bo ja ostatnio nie wydalam...
    Dobrej Nocy
    Migdalowa

    OdpowiedzUsuń
  11. MIło było się znowu spotkać! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za słowa uznania :) to mi dałyście do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń