czwartek, 11 lutego 2010

Migawki kuchenne

Nie będzie to post o gotowaniu. Nie będzie w nim o jedzeniu. Będzie w nim o tym,że lubię moje małe mieszkano. Wakacje wakacjami,ale ja najbardziej lubię powrót do domu. I ten zapach. Zapach który uwielbiam :). To jest moje miejsce :P

Jak to mówią ciasne ,ale własne. Bardzo lubię pić kawę rano w kuchni, która wtedy jest najjaśniejszym mijscem w domu. I tak sobie siedząc rozmyślam co by tutaj....

Z tego rozmyślania powstał najpierw schowek :


Jak widać uwielbiam kratki i kropki ;P

Kura już wisi na łańcuszku - wprawdzie nie czarnym,bo nigdzie ma-ale jak mi się zechce to pomaluję :P
Z miłości do kratki powstał też taki umilacz :P


Być może napis zachęci mnie do większego zaangażowania kulinarnego haha

Obrazek powstał ze starej ramki, która przeleżała wieki w szafie , mini sztućce kupiłam kiedyś w jakimś sklepie hobbystycznym z zamiarem umieszczenia jako ozdoby w segregatorze z przepisami. Pomalowałam akrylowymi farbkami i postemplowałam :


Na koniec dorzucę w temacie kratki moją zdobycz z ostatnich buszowań w necie :



Puszka ni mniej ni więcej-kraciasta- kryje ciastka i ciasteczka. Choć szczerze mówiąc przy trójce łasuchów często jest pusta ;)


Za powyższe twory -wytwory muszę podziękować Ani z zielonego wzgórza :), która jak napisałam swoimi wytworami "gra mi na gulu" a właściwie na gulu mojego lenistwa haha.


No to pa ;)
An

18 komentarzy:

  1. Pierwsza jestem pierwsza:)
    Ja koniecznie musze u Ciebie kawe wypic...pieknie i swojsko i prosto i urokliwie i i i i ....tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. hehhe gramna gulu powiadasz? :))) hehe No to teraz Ty mi zagrałaś Małpiszonie jeden! :))) hehe

    Piękne te Twoje twory kuchenne, piękne! Schowek jest boski, kurka w dechę, a umilacz naprawdę umila wnętrze... no a ta pucha!!!!!???? wow! wow! wow! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozmyślaj dalej, bo z tych Twoich rozmyślań to fajne rzeczy wychodzą :D .

    OdpowiedzUsuń
  4. no no kuchnia całkiem całkiem po tych fragmentach oczywiście oceniam całość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie mogę, musze znowu odwiedzić Twoją kuchnię i napić się w niej kawy :)
    Robi sie u Ciebie ciekawie i przytulaśnie! :)

    P.S. i zostaw jakieś ciacho do kawusi...schowaj do szuflady a nie do puchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. TEn przybornik w kratke jest wspanialy! Przytulna musi byc twoja kuchnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne dodatki! Obrazek mnie rozwalił!
    Teraz nie będziesz mogła opędzić się od chętnych do przesiadywania w Twojej kuchni ;). Też bym chętnie choć chwilkę posiedziała :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. podzielam zdanie moich przedmówczyń, krata klasycznie urocza :)
    pozdrawiam z poMyskowego świata

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrazek jest PRZECUDNY! I te wszystkie kratki ach pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przybornik super! Muszę sobie sprawić coś podobnego...Tylko, że w moim przypadku "sprawić" oznacza "kupić ", niestety, li i jedynie:(
    I rewelacyjna ta puszka, gdzie byłaś na polowaniu?

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję Dziewczyny :* chyba przerzucę się tylko na szycie :P

    postaram się pokazać wkrótce jak uszyłam schowek


    a puszka upolowana tutaj
    http://www.avapracownia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. aha i zapraszam na kawkę :) wprawdzie trzeba będzie posiedzieć na podłodze ,ale mam dużo poduszek :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez bym sie chetnie u Ciebie kawy napila hahaha cudnie tam masz :** mnie najbardziej oczarowal ten schowek :)))

    :**

    OdpowiedzUsuń
  14. aaa pokaz maly kursik na ten schowek, pokaz, plisss :****

    OdpowiedzUsuń
  15. This is really nice like the colors and the way you did it.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obrazek REWELACJA! A i schowek świetnie do niego pasuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy ja się wybiorę!? Tak przytulnie u Ciebie!Jak tylko zrobi się cieplej, zamiataj balkonik, przyjadę pooglądać na żywo te cuda:*
    Żałuję teraz, że nie zamówiłam razem z Tobą kurki :(

    OdpowiedzUsuń