wtorek, 23 lutego 2010

Wpis do wędrownika Carry

Wpis do wędrującego albumu Carrantuohill. Wędraś kulinarny, a ponieważ ja jakoś kuchennie utalentowana nie jestem wpisałam się z sałatką "z zupek chińskich". Danie łatwe , szybkie i niezawodne :P

tu stronka pierwsza z królową :P
oraz królewskimi akcesoriami :P. Ramka pokryta embossingiem, metalowa łyżeczka jako berło ;P

napis pokryty cracle accents

i razem
Smacznego :)




Dostałam również bardzo poztywne w swoim przesłaniu wyróżnienie od Migdałowej Kochanej :*


Moja droga niezwykle mi miło,że w tych zawirowaniach zdrowotnych pomyślałaś o mnie :*

Dzielę się z Tobą dobra myślą, siłami witalnymi i każdym wyróżnieniem jakie kiedykolwiek dostałam razy dwa :* trzymaj się


pozdrawiam An

12 komentarzy:

  1. trochę nie rozumiem, o co chodzi z wędrowniczkiem...
    wysyła się prace do adresatki?

    w każdym razie wpis do niego jest ekstra... smaczny :)
    bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wpis^^ super kompozycja, a przepis znam, już nieraz robiłam, i rzeczywiście jest bardzo smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój wpis ... świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kornelio album wędrujący wysyłają sobie kolejne uczestniczki wymiany, wpisujesz się i posyłasz dalej.Taki pamiętnik :)

    dziekuję dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o sprytny wędrowniczek :)
    można ciekawe przepisy poznać
    wpis warty posmakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, zwariowany wpis, dokładnie taki jak Ty:) A peppa boska jest!!! U nas w domu zrobiłaby furorę i była przedmiotem ostrej walki.

    OdpowiedzUsuń
  7. wielce smakowity wpis! I Królowa obłędna :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Królowa boska,ale jesteś winna mojego pypcia teraz,bo mam smaka na te salatke a w domu skladnikow niet:(
    ale jutro zakupie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. haha namawiam dziewczyny!jest naprawde smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. strona z królową rozwaliła mnie na łopatki! hyhyhy!
    a sałatka z zupek chińskih wymiata! moja najulubieńsza (:

    OdpowiedzUsuń