wtorek, 30 marca 2010

Akcesoria na wiosnę

Jakiś czas temu zaczęłam przygotowywać moje dzieciaki do wiosny wymieniając im garderobę na lżejszą. Jak zwykle postawiłam na robótki ręczne- w zakresie moich umiejętności :P
Najpierw powstała czapka. patent ten sam co przy zimowej tylko robiona luźno ryżem,więc bardziej przewiewna,ale również ogrzewająca w chłodne poranki.

...szpieg z krainy deszczowców :P


A wczoraj powstała na szybko opaska- tak z potrzeby chwili. Nazwałam ją dynastia haha, kojarzy się nie ? Do jej wykonania potrzebne są właściwie dwa prostokąty materiału. W tym jeden maleńki przykrywający szew na czubku głowy.

Materiał to taki elastyczny skrawek dzianiny przetykany srebrną nitką. Nie gniecie w głowę,łatwo się zakłada,a przy okazji nie gniecie diabełka w uszy :)
..ale jakby co to diabełka tu nie było haha

Na koniec druga zajawka mojej kwiatowej obsesji. Jaskry- te są sztuczne,ale wyglądają jak żywe :)


bajj
An

10 komentarzy:

  1. Wzorowa z ciebie mama, aż mi wstyd :*

    Jaskrami mnie zaraziłaś chyba, kupiłam sobie trzy w doniczce, w wiklinowym koszu prezentują bardzo wiosennie :)

    Buziolki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. NO no, jakie piękne przygotowania!!!
    a jaskrami to i mnie zaraziłaś, bo rzeczywiście piękne są, musze sobie kupić! :)))

    Buzka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. alee fajnie :) ja je uwielbiam i najchętniej bym wykupiła pół kwiaciarni :)

    Mamutko,na tyle mi umiejętności pozwalają :p a w sumie Matka Polka nie wzięła się znikąd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie te kwiatki wygladaja na tle tej zielonej sciany, bardzo mi sie podobaja.

    Wyroby bardzo ladne i inspirujace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyrobów głowo-ocieplinowych :-) Od biedy może bym sobie poradziła z opaską, cóż, kiedy nie miałabym komu jej założyć na łepetynę :->
    Jaskry piękne, ale ta ściana! Gdzie masz taki kolorek? :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. No to jesteś przygotowana :) Ślicznie wyszło!
    A kwiatki naprawdę wyglądają jak żywe!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaskry jak z grządki. Podpisuję się pod tą obsesją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiaty cudne, zamierzam posiadać takowe w ogrodzie:)
    Czapki, a w zasadzie umiejetności wykonania - zazdraszczam, mnie jakoś druty nie lubią.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne masz te dzieciaczki swoje. Pozdrawiam serdezcnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję dziewczyny :)
    wstyd się przyznać,ale takie odrapane ściany mam na balkonie, od siebie dodałam zieleń na ściany i żółte półki :)
    mamy nadzieję na remont bloku w tym roku

    OdpowiedzUsuń