sobota, 6 marca 2010

Babskie zabawy # 4 i broszki

Kolejna edycja liftowa z zabawy z Katasiaczkiem. Tym razem ja wybierałam csrap do liftu i wybrałam Chelseavn. Miałam wielkie plany i w ogóle i w szczególe...a w sumie wyszło dosyć minimalistycznie :P


Powstały tez w tzw. międzyczasie dwie broszki. Nowy model filcowy :

i przy okazji,jakby niechcący model włóczkowy (zanim powstała odleżała w częściach jakieś 3 miesiące :P)

Te dwa modele wydają się raczej zimowo-jesiennymi,ale dodałam listki z dżinsu (celowo wystrzępione) gdyż według zapowiedzi kolorowych magazynów nadchodzący sezon będzie sezonem dżinsu.


pozdrawiam i mimo choróbska uśmiecham się,bo moja lista "do zrobienia" ma o kilka punktów mniej :P



An

7 komentarzy:

  1. maruda ;p scrap fajny i wcale nie taki minimalistyczny :))) broszki cudne :D
    sciskam mocno :*** zdrowka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne te broszki zrobilas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Scrap fajniutki choć wcale nie minimalistyczny a broszka cudniasta!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. minimalistyczny??
    moim zdaniem super!! świetnie te scrapy liftujecie

    a broszki MIODZIO! Bardzo oryginalne i fantastyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Broszki fantastyczne! Szczególnie ta szara zdobyła moje serce.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń