niedziela, 7 marca 2010

FioletLOWE

Gdyby ktoś mnie zapytał jaki kolor lubię najbardziej (teraz) pewnie bym fioletu nie wymieniła. Tym bardziej samą mnie dziwi,że w szafie mam dużo fioletu i często po ten kolor sięgam w moich pracach.
Tym razem na wyzwanie kolorystyczne "Art-piaskownicy" kolor fioletowy podała Kobens.

Zrobiłam mały , torebkowy zestaw "Pani McGywer" :P. Każda z nas zna różne wpadki kiedy odpadł nam guzik od spódnicy , kiedy agrafka uratowała by nas od opadnięcia spodni do kostek, kiedy rajstopy dziurawe,albo dziecku przydała by się gumka do włosów . Z tą myślą powstało to małe etui :
Można je wypełnić w zależności od potrzeb i rodzaju przypadków jakie nam się zdarzają :)


pozdrawiam An

19 komentarzy:

  1. Oooooooooo, proszę, naprawdę świetny pomysł! Pozwolisz, że się zainspiruję? Bo jak się ma dwoje dzieci i lekkiego pecha to faktycznie taki pomocnik wydaje się niezastąpiony! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski zestaw "Pani McGywer" :D
    Dzięki, że wzięłaś udział w wyzwaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super !! a ja lubię fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fiolet??moj ulubiony naj naj a taki zestwik jak Twoj to by mi sie przydal:)
    pozdrawiam i myślę nad pracą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzisz, no widzisz, jaki fiolet cudny jest? :)
    Fajny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowita. Ciągle zaskakujesz pomysłami. Cudny no i fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten fiolet! Zestawik też:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pani MakGajwer mnie rozwaliła na łopatki ahhahaa bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wynalazek niesamowicie przydatny!
    Mogę skorzystać z Twojego pomysłu? Będę zawsze nosić przy sobie, bo wypadki chodzą po ludziach ;)
    Buziaki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie lubiłam fioletu!
    Ale wszystko się zmienia, fiolet ma tyyyyle odcieni i daje tyyyyle możliwości! Przeprosiłam się z fifletowym i jakoś wspólnie funkcjonujemy od czasu do czasu:)
    A, i lawenda fioletowa jest, a ja uwielbiam lawendę!
    Fajnie to wyszło i doskonały pomysł na przydasie co to na każdą sytuację muszą być pod ręką:))

    OdpowiedzUsuń
  11. pomysłowy i śliczny!!!

    nie wiem czemu, ale Ty mi się właśnie z fioletem kojarzysz ...hmmm
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo miło mi,że pomysł chwycił :) .Kobiety kopiujcie i najlepiej się pochwalcie swoimi zestawikami Mc Gywerowymi :P


    Cynko mówisz z fioletowym..hmmm

    OdpowiedzUsuń
  13. No proszę jaki fajny niezbędnik!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł ....... oprawiony idealnie ... nie przesadnie i nie za skromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wynalazak świetny.Zgodziłąs sie wiec wykorzystam:) Zapraszam po wyróznienie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny Ci wyszedł ten zestaw!! A jaki praktyczny! Rewelacyjny!

    Powiem Ci, że fioletu, jak piszesz nie lubisz, a mi jak Cynce, z fioletem się właśnie kojarzysz... :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Agatko lubię bardzo-ale nie wydawało mi się,nie zdawałam sobie sprawy jak wiele go wokół mnie:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście, że się źle wyraziłam z tym "nielubieniem", wręcz grubo przesadziłam ;), wybacz, ale od moich skojarzeń fioletu z Tobą już odwoływać się nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń