poniedziałek, 1 marca 2010

Intymnie luty - korzenie

Temat na lutowy intymnik podawała Makówka z Makowego Pola. Temat :korzenie. Ledwo się wyrobiłam,bo jakoś ugryźć nie umiałam.

ZIMA ZAKORZENIŁA SIĘ NA DOBRE


taki jest temat przewodni mojego lutego. Czyli zimno,buro, depresyjnie i ogólnie wypluta z sił wypatrywałam wiosny. Nawet mój cebulak złośliwiec zakwitł na biało ;P. Oscrapowałam go ku pamięci jako symbol wiecznej zimy .


Użyłam fragmentu rysunku mojej Mi ze słoneczkiem i chmurką, płotka drewnianego z wypalonym napisem :help ;P, skrawków papieru i pobazgrałam białym żelopisem.


An

10 komentarzy:

  1. Ha ha :-)
    Uwielbiam gry słowne. Skrap świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze się bawisz widać:) Fajna praca a ten scrapek z poprzedniego posta świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehe bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. temat trudny
    Twoje podejście - rewelacyjne!
    wyszło Ci super, w ogóle nie widać, że był kłopot...
    może to "help" najwyżej, hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha - świetny!!

    a ten napis help rozbroił mnie... Mam ochotę tak krzyczeć cały czas :-D!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja ino mysle ze by tam z nieodpuszczaniem migdalowa pasowala:)
    wor usciskow

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, extra :D pomysłowo bardzo, swietne te drobne elementy, np. rysunek dziecięcy, tworzy to niepowtarzalny klimat ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. niby zimno, buro i depresyjnie, a jednak z dużą dawką pozytywnych wibracji, szybkiego powrotu sił wiosennych życzę :)
    a ten patyczek z napisem "help" jest fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No i wyszedł świetny scrap!!!:))

    OdpowiedzUsuń