wtorek, 23 marca 2010

Niespodzianki,wymianki i jak ja w końcu wyglądam :P


Ostatnie tygodnie obfitowały w wymianki i niespodzianki. Jedna niechciana niespodzianka czyli przeziębienie w prezencie od syna -cóż :/

Za to reszta niespodzianek wynagradza mi nawet wiadra kataru :P

Bardzo niespodziewana koperta w guziole -od Ani z Zielonego Wzgórza :P. Ale miałam minę hahah. No zatkało mnie, chociaż usta miałam otwarte jak ryba bez wody :P

Chustecznik przydał się od razu (bom zasmarkana po kolana), a szmatki macam i macam,bo takie cudnie kropczaste i kraciaste-aż żal nożyczkami dotknąć :P

Oj Ania wiesz jak sprawić radość :* Buziole ogromniaste :*

Drugie zestaw buzioli należy cię Carrantuohill- jako niespodziankę wymiankową zrobiła dla mnie mały albumik z fotkami m.in. z naszych scrapowych spotkań :P. Ale się uśmiałyśmy w Katowicach :P


Tu m.in. Marysiu możesz się przekonać jak wyglądam - zwykle ( z małymi odstępstwami na szaleństwa fryzjerskie :P)
..........czasami bardziej ruda i z głupią miną :P

.............czasami bardziej brunetka z ....miną :P
(fotogeniczna to ja nie jestem :P)


Carra ! bardzo ci dziękuję :* jak zwykle szewc bez butów chodzi -a tu takie cudne wspomnienia pod ręką :)


Na koniec przedstawiam Manię - lala stworzona dla mojej Szwagierki, zwykle żyjącej na obczyźnie. Madzi bardzo źle w obcym kraju mimo,że jest tam parę lat. Marzy o swoim Maleństwie, więc na razie ma takie maleństwo do przytulania :) .A jeśli faktycznie będzie córeczka to Mania będzie miała jeszcze jedną cudowną osobę do uszczęśliwiania :)

Tu Mańka z kumplami
Aaaaaaaa jeszcze tak na koniec końców moja kwiatowa obsesja :P

czyż nie są piękne :) ( zdjęcie pochodzi z bloga Vintage)


Wiosennie Was ściskam :*


An

10 komentarzy:

  1. Zazdroszczę prezentów :)
    Lale zarąbiste!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! za dużo wszystkiego naraz nie wiem na czym gałki zawiesić ;P
    No, ale fajne, fajne i nawet ja się gdzieś tam przewijam..czyli jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, mam wrażenie że lala dla Mani jakby podobna do Matki Polki co sie wiecznie nudzi - że fryzura nie ta??? A co za problem zmienić?:))) Wszak udowodnione na zdjęciach:)

    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah Ivalio - ni wpadłam na to-ale fakt ma coś z Matki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, racja,nie wiadomo od czego zacząć :)))

    Lale piękne! a prezenty? no cóż, cieszę się, że sie ucieszyłaś :))))

    ps: no i zdrowia , zdrowia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cuuudnie ryda, ruuuda macz beter :*:* :D

    yhyhyhy ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleee prezentów!
    Mi się Matka w bardziej ognistej oprawie podoba :).
    Mania na pewno uraduje Szwagierkę, a mnie po raz kolejny Twoja włóczkowa robótka zastanawia jak tak można :). Bo są super!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmmm,Matka lubi rudy:P pomyśli się

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj.
    Pozwolisz że odpisze tu a nie na forum które coś mi się cięzko wczytuje:?
    Cieszę się ze przesyłka dotarła, co do różu to nie doczytałam chyba i nie wiem o co chodzi. Jak nie lubisz zawsze możesz komuś oddać:)
    Ja osobiście za różem nie przepadam ale .... powiedzmy że są róże które owszem mi się podobają.
    ciężko coś zrobić dla ciebie bo sama robisz takie cudnośći że głowa boli. Do tego jestes uzdolniona dośc wszechstronnie:)
    Chciałam cos w kropeczki albo paski ale niestety .... Takowego papieru nie było u mnie a chciałam coś zrobić i wysłać.
    Pozdrawiam serdecznie..

    ps.... ja zachwycam sie Twoimi pracami na blogu... oglądam i czytam....:)

    OdpowiedzUsuń