niedziela, 21 marca 2010

Prezenty

Byłam wczoraj na cudnym spotkaniu śląskich "Scrapownic" w Katowicach. Poznałam między innymi Timboctou :*
Zrobiłam dla niej taki brelok do kluczy



Rosalia miała urodziny niedawno, więc i dla niej zrobiłam takie drobiazgi.
Wisiorek z fragmentem jej ukochanych papierów Graphic 45


i małe etui na komórkę lub klucze.


A to prezent wymiankowy dla Carrantuohill


ja dostałam mini albumik ze zdjęciami, które wywołały salwy śmiechu i bardzo miłe wspomnienia :) Carra dziękuję-jestem zachwycona. Jeszcze go nie obfociłam,ale poprawię się :)


Aha -a to jedyne zdjęcie z części mojej wymiankowej paczuszki dla Edit. Resztę można zobaczyć na blogu "Art-piaskownicy"


pozdrawiam wiosennie
buziaki An

10 komentarzy:

  1. wszystkie prezenty przygotowałaś fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko śliczności ale pierwszy brelok to mnie rozłożył- cudny jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty! Tylko pozazdrościć obdarowanym i darczyńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczności zrobiłaś, a klatki-breloczka nie widziałam wczoraj :(
    piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty zdolniacho! :*
    Sentimenti, pokażę go na następnym spotkaniu :D jest cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja - o zgrozo - nie domyśliłam się, że to papiery grahic45, a właściwie ich drobniusieńki fragment - grzech :) anitko dziękuję za prezenciki i za pamięć i za pogaduchy :D cmok

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty i zdolnośc wyjątkowe!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anitko, prezenty wszystkie boskie ale z moich ciesze się ogromnie, podkładki pod kubkiem moim tylko sobie wymieniam, zakładka u Majuchy w książce, chystecznik w torebce ty zdolniacho- dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne prezenty i mnie tam nie było, żeby to zmacać, wisior rewelka! :)

    OdpowiedzUsuń