piątek, 19 marca 2010

Wpis do albumu Noa-Lii


Kolejny mój wpis w edycji śląskich albumów. Tym razem do Noa-liowego albumu "Twoje 10 minut". Noa-lia namawia nas,żebyśmy zatrzymały się na chwilę lub wróciły do przeszłości i...

Ja potraktowałam temat ogólnie. Ponieważ ostatnio dałam się zwariować sama sobie postanowiłam poradzić : "izzzzzzzzzzzyyyyyyyyy" :P

Wpis z tekstem AM Jopek " Ja wysiadam"

Niech ktoś zatrzyma wreszcie świat, ja wysiadam
Na pierwszej stacji, teraz, tu!
Niech ktoś zatrzyma wreszcie świat bo wysiadam
Przez życie nie chce gnać bez tchu

Jak w kołowrotku bezwolnie się kręcę
Gubić wątek i dni
A jakiś bies wciąż powtarza mi: prędzej!
A życie przecież po to jest, żeby pożyć
By spytać siebie: mieć, czy być
A życie przecież po to jest, żeby pożyć
Nim w kołowrotku pęknie nić

Będę tracić czas, szukać dobrych gwiazd
Gapić się na dziury w niebie
Jak najdłużej kochać ciebie
Na to nie szkoda mi zmierzchów, poranków
Ni nocy, dni...



Wpis recyklingowo-śmieciowy. Różnomateriałowy,różnofakturowy :P

Wiosnę przywołujący mam nadzieję

wspominający lato i beztroskie lenistwo na łące

nawet słychać świergot ptaków



Na koniec jeszcze dwie broszki.Wiem nuda-postaram się już was nie męczyć nimi

niebieska ma miejscami takie kropeczki na materiale-przypominają rosę na płatkach :)

Tak ten pomarszczony podbródek to mój haha.Oj przybyło mnie tej zimy :P


pozdrawiam i życzę wysokich temperatur!
An


11 komentarzy:

  1. fajny wpis
    a broooszkii
    cuuudne!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że w sobotę zmacam... Świetny tekst, też bardzo go lubię.. Bardzo fajnie podeszłaś do tematu!
    Brochy świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny wpis :)

    broszki sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się twój wpis.
    bardzo nawet...sama sobie też nucę ostatnio tą piosenkę:)
    a broszkami nie zanudzasz...lubię na nie patrzeć. rozkwitająco we mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ta fioletowa mocno energetyczna:D chyba czas i dla mnei na popełnienie jakiejś broszki do nowego plaszczyka

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Droga - to nie broda! To szyja która "pomięła sie" podczas schylania do zdjęcia,:)))

    Brochy boskie, sama sie przymierzam, dawno temu zakupiłam już zapinki i...schowałam je bardzo dokładnie:(

    A pania A.M.J. lubię pasjami:)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. ahaha Ivalio rozbawiłaś mnie do łez :P
    dziękuję dziewczyny -jesteście boskie!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolażowy wpis!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nucę i nie wyjdzie mi prędko z głowy ;). Podoba mi się kolaż i brochy, zwłaszcza fiolet mnie urzekł :).
    Zazdroszczę też takiego spotkania z pierwszego posta i wymiankowych darów! Fajnie :)

    P.S. Śniłaś mi się dzisiaj:D
    A.

    OdpowiedzUsuń