środa, 17 marca 2010

Wymiana z Vivą

Jeszcze w zeszłym roku umówiłam się z Moniką -Vivą na wymianę. Ja dostałam przesyłkę wcześniej i można zobaczyć co zrobiła dla mnie Monika na jej blogu- o TU. Nie tylko ja byłam uszczęśliwiona jak widać,ale również moje dzieciaki. Jeszcze raz dziękuję za te cudowne prezenty!
Ja się nieco spóźniłam ze swoją przesyłką,ale szczęśliwie dotarła ,więc ujawniam. Postawiłam na uszczęśliwienie samej Moniki,która ostatnio miała dosyć trudne chwile.

Miało być na niebiesko , więc powstał wisior :

Baza wisiorka to drewniane kółko, pomalowane akrylami, roślinka własnoręcznie zerwana latem :P -kojarzy mi się właśnie z błogim letnim lenistwem, gapieniem się w niebo i dumaniem :P
Zapakowałam tak:

Drugim prezentem (bo miały być dwa) była torba - ja lubię latać z takimi siatkami gdziekolwiek-bo niezobowiązujące i nie jest żal jak torby skórzanej za 100zł walnąć na trawę spacerując z dzieciakami :P

Ozdobiłam siatkę z lnu motywem wiosenno-letnim. Użyłam tasiemki gazetowej od Eight, organzny takiej zielono-niebieskiej, wyszyłam chmurki i serduszko-koralikami:

Zdjęcia niestety dosyć ponure,bo pogoda marna była :/

Dorzuciłam też notes jajcarski na przepisy wielkanocne :) TEN. Ot i tyle :P


Moniko dziękuję za zabawę :)

6 komentarzy:

  1. To ja dziękuję!!
    I nie umówiłyśmy się w zeszłym roku tylko w zeszłym miesiącu :-), i nie ty się spóźniłaś tylko ja wysłałam swoją przesyłkę przed czasem, bo jak sama napisałaś "data wysyłki to też element zaskoczenia" :-D!
    Dziękuję raz jeszcze i jeszcze Ci tu napiszę, że wszystkim jestem ABSOLUTNIE ZACHWYCONA!! Tak nawiasem długo dumałam jak ten fantastyczny wisior jest zrobiony :-). Torba stała się moją i tylko moją chociaż już się o nią bili chłopcy ;-), była już ze mną na zakupach. A w przepiśniku już zagościł pierwszy przepis :-).
    Jeszcze raz dziękuję ślicznie i pozdrawiam serdecznie!!! :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam dopisać - wisiorka długo nie rozpakowywałam bo bardzo mi się podobało samo zapakowanie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wisorek z motywem ulubionym moim - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne wymiankowe cudeńka i po jednej i po drugiej stronie.
    i te kolorki radosne...
    cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolna z Ciebie babka niesłychanie:) Do soboty mam nadzieję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, coś mi umknęła ta torebeczka! fajowa ona bardzo! No ale jak się jest tak zdolnym, to wszystko tak fajnie wychodzi :)))

    OdpowiedzUsuń