piątek, 23 kwietnia 2010

Opowieść o pewnej niezwykłej wymianie prezentowej


Jakiś czas temu wyszperałam w sieci bloga Ivalii. Zachwyciłam się uszytą przez nią matą do zabawy- liczbą detali, rozwiązań i pomysłów. Potem śledziłam bloga az do dnia gdy Iva pochwaliła się swoimi zakupami. Ja przepadłam dla tej domkowej ramki. Na szczęście ta kochana Kobieta zgodziła się kupić ją dla mnie :). W ciągu kilku dni dotarło do mnie tajemnicze pudełko, z dowcipnymi opisami , ciepłym listem w środku. Ale ! nie tylko :). Oprócz zamówionej ramki był tam materiał w kropki! orazzzzzzzzzzz:

Jak mi się mordeczka uśmiała na ten widok! A ja tylko nieśmiało zapytałam czy jakby było cokolwiek kropkowanego to ja chętnie zakupię :P. Kubas na razie stoi w moim kąciku,bo strach normalnie go używać,że mi jakiś nieszczęśnik zbije ;P.

Postanowiłam się Iwonce odwdzięczyć za taką bezinteresowną sympatię . Wyprodukowałam notes na jej ogrodnicze zapiski- bo zapałała pasją gorącą do ziemi, to niech sobie zapisuje kiedy te plony wydadzą owoce :P
Taki recyklingowo- zmiętoszony :P


Serduszko to z zapasów świątecznych,moja córka własnoręcznie zrobiła :) i pomalowała.

Dołożyłam też troszkę materiału i broszkę filcową . Można to zobaczyć u Ivy.

Iwonko- jeszcze raz dziękuję za prezenty i za przesympatyczna korespondencję :)


pozdrawiam wszystkich
An

11 komentarzy:

  1. Jako szczęśliwa obdarowana a obecnie już posiadaczka wytworów rąk pracy Matki Nudzącej się, ponownie rzec muszę:
    DZIĘKUJĘ:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie prezenty sa najmilsze:) W kropkach jestem oblednie zakochana i podziwiam, podziwiam!!!
    A jakbys miala ochote na materialy, a szczegolnie pewnie;)na stateczek to zapraszam do mojego giveaway:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. o żesz w mordeczkę! ten kubasssssssssssssssssss będzie mi się śnil po nocach! :) mmmmmmmmm!!!

    A notesik BOSKI! mmmmmmmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę rzec, że nastąpiła bardzo sympatyczna wymiana :). A Twój notes mnie urzekł bardzo!!

    OdpowiedzUsuń
  5. no no szczęściara z Ciebie
    a Twój notesik no no ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja dotarlam na Twoj blog, ale ich jest! dzieki wyzwaniom mozna trafiac na coraz to inne.Wszystko u ciebie pikne, i to co robisz i dostajesz.Kolorowy swiat.

    Zapraszam tez do siebie.

    Tutaj tez jestem
    http://www.panizmogadoru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. no tak pięknego notesiku jeszcze nie widziałam , jak dla mnie bombna, a co do blogowych dziewczyn... wszystkie jestescie rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wymiana, piękne rzeczy do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń