wtorek, 13 kwietnia 2010

Relaksująco-podusia


Nieee, no normalnie przez was przestanę scrapować hahah.

Dzisiaj pokażę podusię uszytą dla relaksu. Relaks był konieczny po kilku nie przespanych nocach i kilku baaardzo rozmarudzonych dniach z Młodym. Ale to już prawie historia :)

Mi zażyczyła sobie podusię mięciutką i w kwiatki. Potem spytała czy umiem zrobić motylka...a ja sobie pomyślałam,że po tych cudnych mozaikach domkowych u Mumy muszę jakiś domek zmajstrować.

Tak oto powstała bardzo mięciutka ,polarowa podusia- będzie milion zdjęć ;P

W mini świecie jest kwiat - który robi za słoneczko przy okazji (tak jakby)

jest sympatyczny ślimaczek

jest domek z muchomorka

fruwają motylki i ogólnie jest słodko :P. Mięciutko jest też dlatego,ze poszczególne elementy powypychałam ociepliną.

To moja pierwsza poduszka szyta całkowicie od zera. Popełniłam mnóstwo błędów,ale jak zwykle uczę się na swoich błędach. Trzyma się kupy to najważniejsze ;P

Wykorzystałam materiały podarowane przez Anię z Zielonego Wzgórza - m. in. motylkowy i kropczasty. Podusia jest słodko pastelowa - no może prócz muchomora ;P. Aniu jeszcze raz wielkie dzięki :*

pozdrawiam Was ciepło, u mnie leje i lejeeeee-ale ja się nie dam ;P

An

20 komentarzy:

  1. Podusia pierwsza klasa:) Wyglada na przytulaśna. Gratuluje! Wyszła słodziutka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniusia, a ten grzybek zaczarowany:) Jakie blendy;)))) Nie nie widzem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh sama bym się chętnie do takiej mięciutkiej i milusiej podusi przytuliła - świetna jest!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra podusia :) Nic tylko się przytulić i zasnąć :) Zdolniacha z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. aj tylko sie przytulic do niej:)
    sliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna- nie będę oryginalna- tez taką chce!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napatrzec się nie mogę, śliczna poducha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna - słodko dziewczęca:)

    Ty chyba jednak nie jesteś wcale niedospana:>
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeee, cudna jest ta poducha ciekawe czy Mi da się do niej na chwilę przytulić?

    OdpowiedzUsuń
  10. Podusia super.Bardzo milusia.pozdrawiam,czekam na kolejne szyciowe prace

    OdpowiedzUsuń
  11. :) dziękuję za słowa uznania :) aż się chce szyć i szyć

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona! A ślimaczek i biedronka są po prostu bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta podusia!! Tyle zdjęć i opisu, że chciałabym się przytulić:)Zazdroszczę łatwości śmigania maszyną a niedociągnięć, o których wspominasz w ogóle nie widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo materiały poszły w ruch! superowo :))) a poducha - no rewelacja!!!!!!

    OdpowiedzUsuń