czwartek, 1 kwietnia 2010

Tablica

Kiedy Katasiaczek podsunęła mi link do TEJ tablicy zakochałam się od pierwszego wejrzenia :) . Od dawna rozmyślałam jak zagospodarowac moją maleńką tablicę w maleńkim kąciku kraftowym. Wydłubałam ostatni kawałek kropczastego materiału i uszyłam takie kieszonki.

Znacznie ułatwia mi to życie gdyż do szału doprowadza mnie bałagan na tablicy :P. Oj tak, jestem pedantką , zdarza mi się przesuwać wazon o centymetr, bo mąż nie postawił dokładnie na miejsce po wycieraniu kurzu haha. ( a o dziwo - większość rzeczy robię na oko,bez linijki i często na kolanie ).

Kieszonki pomieszczą ważne i superważne karteluchy, które zwykle nie zdobią otoczenia :)


Aha - kraciaste "guziole" zrobiłam sama. Z braku odpowiednich guzików tudzież ćwieków wycięłam z kartonu kółka, przebiłam grubym ćwiekiem,wypchałam watoliną i zaszyłam :) . Są takie fajne puchate :)


pozdrawiam An

13 komentarzy:

  1. Swietna tablica:) Zakochalam sie w materiale w kropki, ale u mnie bardzo ciezko go dostac. Rowniez lubie porzadek, moj kacik do pracy porzadkuje juz od dluzszego czasu, dawno temu zrobilam tablice, ale marzy mi sie czarna do pisania kreda, ale te kieszonki pewnie wykorzystam, sa swietne i guziole, brawo!
    Spokojnych Swiat, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff, przez chwile myslala, ze zrobilas cos co mi chodzi juz od dawna po glowie :) Swietnie te kieszonki wygladaja.

    OdpowiedzUsuń
  3. oJAAAA ale super tablica!
    Życzę radosnych Świąt w gronie najbliższych!

    Pozdrawiam serdecznie
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  4. haah Marysiu to by oznaczało,że mamy jakieś wirtualne fale mózgowe wspólne :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś jest w tych kropeczkach, że tak urzekają... ;)
    Do szycia guzików świetnie nadają się np. 5 groszówki. Wystarczy wyciąć z materiału kółeczko, na to pieniążek i ściągnąć po drugiej stronie materiał nieco go zszywając aby boki się ładnie ułożyły...
    Ot, zamiast kartonika...
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tablica, no i bajeranckie te guziki! Wesołych świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Super wyszło. Guziole piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kapitalna tablica, boska kolorystyka, i w ogóle bardzo lubię tu do Ciebie zaglądać:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł z tą tablicą, pięknie sie prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  11. j kochana rewelacyjny pomysł:) jutro robię, tylko napisz mi jak te kieszenie przymocowałaś do tablicy

    OdpowiedzUsuń
  12. tablica jest w drewnianej ramce ,więc naciągnęłam i z tyłu pinezkami przymocowałam :).Można zdejmować od prania

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne, a jak wszystko skomponowane, matrioszka i te groszki. Może kiedys też bym sie na coś takiego pokusiła :)

    OdpowiedzUsuń