czwartek, 15 kwietnia 2010

Wpis do wędrującego Sentimenti


Mój wpis do albumu Sentimenti.
Album filmowy, wpisujemy swoje ukochane filmy :) . Jednym z nich jest "Miasto aniołów". Wiem naiwny dla niektórych - ale to część mojej "aniołomanii".

W swoim wpisie wykorzystałam elementy KIT-u kwietniowego ILS. Do użycia "opakowania" ramki tekturowej natchnęła mnie Anna-Maria.

Ramka pomalowana,spękana...zawisło na niej skrzydło anielskie...

Drugim elementem jest klpas filmowy jako kieszonka na płytę. Jeszcze nie wiem jaka płyta znajdzie się w środku :z filmem,czy z muzyką. Zresztą muzykę z filmu polecam, szczególnie Goo Goo Dolls "Iris" - uwielbiam!


na koniec kilka migawek :

po kliknięciu pokaże się większa fotka ze szczegółami.


pozdrawiam An

16 komentarzy:

  1. świetny wpis! ja też lubię film, i muzykę z niego, a "Iris" rządzi :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. no, po prostu podziwiam te Wasze pomysły!
    bardzo podoba mi się Twój wpis
    i zazdroszczę SentiMenti :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny wpis !!!
    szczególnie mi bliski bo film też bardzo, bardzo ...

    OdpowiedzUsuń
  4. wow - rewelacyjny wpis!!
    ja również ten film bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. asia padnie ! ja już leżę o_O

    OdpowiedzUsuń
  6. Anita, przeprzeprzecudnie to zrobiłaś, już kocham ten mój album, Rosaliaa, masz rację - padłam...
    ale na szczęście się już podniosłam żeby jeszcze dodać, że też baaardzo lubię ten film :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę! Obrobiłaś mój film:)
    Cudny film, cudny wpis, cudna wpisująca i właścicielka albumu!

    OdpowiedzUsuń
  8. No moja droga teraz to TY podniosłaś poprzeczkę na maksa!!!!CUDO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha Kochane jesteście :* czyli warto było zwlekać miesiąc :P

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny, nocno-bajkowy klimat stworzyłaś

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysl na opakowanie płyty, wsam raz poysł na prezent dla filmomana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o.O






























    szczenka

































    o fak!




















    ale wpis!!!!




















    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. hahah Nula pół strony zajęłaś :P

    OdpowiedzUsuń