niedziela, 30 maja 2010

Drobiazgi


Mój Mąż obwołał się moim managerem :P. Wcale się nie dziwię,bo to on znalazł fankę moich wytworów w postaci Pani Sonii -pozdrawiam. To już kolejne zamówienia dla Niej :)

Kartka dla dwulatki:




Kocie sto lat dla dziewięcioletniej fanki kociaków :




Roczek małego facecika:

Kartki zapakowane były każda w osobne pudełeczko-czego już nie zdążyłam obfocić. Zdjęcia w związku z pośpiechem też nie najlepsze-wybaczcie.


A to zupełnie inna historia :)

Ubóstwiam te materiałowe kwiaty. Z filcu tez fajnie wychodzą.


pozdrawiam An

12 komentarzy:

  1. świetne te filcowe kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka z kwiatkami jest śliczne. Bardzo ladnie wychodza Twoje kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, ta z filcowymi - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka "inna historia" ;) jest przepiękna (moje klimaty). Gratuluje męża managera.. och.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki, a filcowe kwiaty prezentują się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki. Pokoik, który pokazywałaś wcześniej też bardzo mi się spodobał.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te filcowe kwiatki, wogle wszystko ladne, jak to zwykle na tym blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiaty zawsze, wszędzie, w każdej postaci - cudne są, a ile koloru i zapachu wnoszą!:))

    Świetne karteczki, gratuluję wiernej klientki:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ta kwiecista karteczka mnie rozbroiła! piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń