piątek, 21 maja 2010

Kilka migawek


Dzisiaj szybciutko wrzucę kilka migawek.

Pierwsza to kartka z edycji liftowej na "Art-piaskownicy". Jak zobaczycie oryginał to się uśmiejecie :p, ale miałam ochotę na taką interpretację. "Zauroczyły" mnie mrówki które widziałam kiedyś na scrapie jednej z uczestniczek w którejś z naszych zabaw, no i stemple mrówkowo-zielskowe Cynki :P

Tai piknik na trawie. A propos tych papierów marzyło się zmierzyć z przepiśnikiem,bo w tym celu je kupiłam.Ale prawdę mówiąc jest ich już taka mnogość na blogach w doskonałych interpretacjach Enczy czy Agnieszki ,że dam sobie spokój :P

A to dwa zdjęcia z mojej majowej zabawy. Obie fotki z jednego dnia, bo odrobina słonka zachęciła mnie do kontynuacji.

Dziś padało dopiero od 10.00 :


Jesteśmy gotowi na nowa przygodę :

Oh jak mi się marzy spacer po trawie z siatką na motyle :P. Ale dobrze jest-woda opada.

Ściskam An

3 komentarze:

  1. piknikowa kartka i życie na talerzu - fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a pewnie, że fajny! Anita, Ty masz chyba sto pomysłów na minutę, fajna z Ciebie ARTYSTKA i widać, żeś mama też fajna!

    OdpowiedzUsuń