środa, 5 maja 2010

Majowe pstrykanie ciąg dalszy

Kochane moje remoncik zakończony jupiiiiiiiiiiiiiiiii! Jeszcze tylko kosmetyka i jak tylko się troszkę słonka pokaże to zaprezentuję czym się zajmowałam ostatnimi dniami.

A na dzisiaj kolejne zdjęcie z serii maj w obiektywie. Byłam grzeczna :) napracowałam się , więc sprawiłam sobie prezent

Podpis do tego zdjęcia brzmi : shopinG- a Ty gdzie masz swój punkt G ? :P
Znacie ten kawał? Znalazłam swój punkt G! gdzieeeeeeeee ? Na końcu słowa shopig ;P


to pozdrawiam i buziaki ślę

idziemy wiercić :)


An


p.s. pochwalę się,że nie tylko umiem malować i tapetować, postanowiłam nauczyć się wiercić hahahha

2 komentarze:

  1. chachachahahc punkt g chachahahah:)Kochana tak Migdalowa grywa migdalowa muzykiem wszak skrzypaczka jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre, punkt g. Gdyby każda z nas się zastanowiła to mężczyźni byliby smutni:) U mnie-przydasie:)

    OdpowiedzUsuń