niedziela, 23 maja 2010

Migawki z pokoiku- c.d.


Zaskakująco szybko doprowadziłam plan przemiany komódki do stanu realizacji. Komódka oklejona dotychczas kolorowa okleiną i toną naklejek, wyglądała tak :

... a teraz wygląda o tak:

Zmieniłam uchwyty na takie słodkie porcelanki z niebieskim dekorem:

marzyły mi się uchwyty z literkami , o takie jak TU , ale niestety cena nie na moje możliwości :/

Wcześniej pisałam o rurach kaloryfera, które chce jakoś ukryć. Zanim to zrobiłam moja córka uderzyła kością policzkowa o taką rurkę i w rezultacie przez tydzień jej okolice oka przeszły barwy od niebiesko-fioletowej do zielono- żółtej.

Z braku funduszy (jak na razie) zastosowałam (niestety po fakcie) ochronę doraźną :

Poduszki-siedziska z "Juzka" za 3zł sztuka.O takie:

Sprawdza się i nawet nie wygląda źle. Na rury pionowe też mam plan tylko muszę kupić odpowiednią deskę :>


A tu na koniec speszyl for Ivalia - tłem dla fotografii lalek była poduszka. Właściwie powłoczka dwustronna w duże i małe różyczki .





Dookoła ma falbankę w kropeczki :P


I dzisiejsza fotka z majowego cyklu : "pokoloruj mój świat". Nataniel i Mila malowali pudło na samochód :P .Tak mi się spodobał ten u Sanki,że postanowiłam namówić dzieciaki na podobny :). Jak wyschnie to może pokażemy.




Pozdrawiam i lecimy na spacer póki nie pada

An

12 komentarzy:

  1. Anitko pięknie tam u Ciebie, a doraźna osłona rury jest prześliczna, spokojnie może sobie zostać na dłużej :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej:)))

    Świetna ta podusia:))) Koropeczki chyba znajome:))

    Komódka wyszła prześlicznie. Mam dwie takie same, obie z przeznaczeniem na pokój dzieci. Jedna była używana, niestety, synek -magik, rozpracował śrubeczki. Teraz czeka na przemalowanie i naprawę. Tez będzie taka śliczna jak Twoja:)))

    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięęęęęnie tam u Ciebie :))) Jednak co czysta biel na meblach to czysta biel! Wygląda klasycznie a zarazem bogato, super zestaw mebelków Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. komoda wyszła świetnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten pokoik. I te wszystkie dodatki. Piękne i przemyślane. Domki na ścianie są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna przeróbka :D poduszka piekna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anitko szafeczka wygląda ślicznie. gałeczki przecież możesz zrobić sama: troszkę farby akrylowej, lakier i gotowe. Ceramiczne nie będą ale dużo lepsze, bo twoje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tusiu dziękuję za podpowiedź, w sumie nie wpadłam na to :P, ale przy następnych przeróbkach będę mieć na pewno na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna przemiana komódki. A w ogóle cały pokoik cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie na CANDY:)
    http://pierwszekrokirobotkowe.blogspot.com/
    Przeczytaj proszę wpis do końca.
    Wszystkiego dobrego życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalona kobiety, kiedy TY to wszystko robisz???:)) Pomysłowy Dobromir z Ciebie!!!!!Pokoik sama słodycz:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna przeróbka komódki!! Te gałeczki boskie.
    A rura ochroniona w pięknym stylu!
    Całość wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń