piątek, 21 maja 2010

Nie mogę się zdecydować :)


Uwielbiam skorupy. Uwielbiam kolory. Pokochałam biel ostatnio - efekty nie raz można zauważyć :P

O tym, że uwielbiam kropki i kratkę to każdy zaglądający tutaj wie :). To dzisiaj zasypię Was masą zdjęć części moich zbiorów , które ostatnio powiększyły się dzięki kochanej Ivalii :*

Co my tu mamy....


Moja kolekcja kropków mocno się rozrosła :P- widzicie tego filcowego muchomora :) to prezent od Ivy :). te granatowe mini doniczki mam od czasów liceum- ubóstwiałam wtedy granat i ciemny niebieski kolor. Zielony dzbanuszek na oliwę to część mojej zastawy stołowej niegdyś kompletowanej rok w rok na "Tygodniu Kultury Beskidzkiej " w Wiśle.


Troszkę bliżej :

zielony dzbanek z biedronki za 15zł! (marzyłam o podobnym białym- w ikea po 30zł ). Cały czas biję się z myślami czy go przemalować...

Moja zdobyczna podstawka pod gorące naczynia - dzięki Cynce fascynacja, dzięki Annie -Marii finalizacja :P. Wymaga wymiany kafelka, oryginalny mi się nie podoba i do tego odpadł. Poszukuję taki w niebieskościach np. z wiatraczkiem czy innym motywem (może cebulowym-jakby szczęście dopisało)

Na koniec dzban- no musiałam go mieć :). Ma piękne te ornamenty-nie udało mi się uchwycić na zdjęciu,że są lekko przecierane. na razie trzymam w nim łyżki kuchenne,bo na wodę za ciężki- szczególnie, że Mi sama sobie robi picie.
Tu pozuje z muchomorem :P i serduchem od Katasiaczka :*

Jak widać lekki misz masz,ale chyba jakiś sens można uchwycić :P

No to się pochwaliłam hahah


buziaki dla wpadających

An

8 komentarzy:

  1. nooo pięknie mesz w tej kuchni:)pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kolekcja, mi się podoba ten zielony kolor ale może do Twoich zbiorów bardziej pasowałby np. kropkowany a może paski, dla odmiany :))) haha, a to pomogłam.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłam z Ciekawości i baaardzo podoba mnie Twoja kuchnia:) Groszki mają coś w sobie:) Kubków zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitko, to już wiem, czym Tobie sprawię radość z okazji urodzin :)
    Wszystkie przedmioty są piękne i w moim klimacie , tylko tapet "kafelkowych" nienawidzę, ale to wiesz ;)W razie czego pomogę je drzeć:))
    Spotykamy się w niedzielę! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne rzeczy, zielony dzban i biały podbił moje serducho :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anita, a jak czujesz?????
    Wsłuchaj się w siebie, w swój wewnętrzny głos:)))))))))))))))))))

    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah Arine - z twoim gustem przystaję na wszystko :P

    Ivalio- no jakoś mi z tym zielonym wiosenniej :)

    dziękuję dziewczyny i miło mi gościc nowe osoby -witajcie

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne, fajne! :) ja też jestem posiadaczką groszkowych kubasów, zreszta identycznych jak te Twoje :) Cudne masz zbiory! :)

    OdpowiedzUsuń